اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - 20 June 2021
رئیس کشوری ستاد مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در پیامی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب وحضور پرشور و گسترده مردم در سیزدهمین انتخابات رییس جمهوری ایران تشکر کرد.
پیام تشکر رئیس کشوری ستاد مردمی آیت الله رییسی از حضور مردمبه گزارش خبرنگار عصرپرس، حمید آخشته، رئیس کشوری ستاد مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در پیامی ازحضور گسترده مردم  در سیزدهمین انتخابات رییس جمهوری ایران  تشکر کرد.

در این پیام آمده است.

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»


منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت… 

با سپاس فراوان از درگاه احدیت بخاطر داشتن چنین رهبر فرزانه ای که در تمامی مراحل سخت و بسیار حساس، ایران عزیزمان را با رهنمودهای دقیق و حساب شده خود به سمت ساحل آرامش و وحدت آفرین راهنمایی کردن واز طرفی باید ازمردم بسیار فهیم و انقلابی که با وجود تمامی سختی ها و تبلیغات مسموم و همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی به ندای رهبر خود لبیک گفته و برای اقتدار ایران اسلامی مجددآ بالندگی سیاسی و خردورزی خود را به رخ جهانیان کشیدن و حماسه ای به واقع کم نظیربرپا کردن تشکر ویژه داشت. 

28 خرداد 1400 نشان از درک صحیح و به موقع آحاد مردم از وضعیت بسیار حساس ایران بزرگمان در این برهه از سلسله اتفاقات از پیش طراحی شده دشمنان قسم خورده این مرزو بوم دارد.

در اینجا از حضور تمامی افراد و رأی دهندگان، مسئولین و هر سازمان و نهادی که در برگزاری این انتخابات بزرگ و تاریخی نقش مؤثری داشتند کمال تشکر را داشته و برای آینده ایران، سربلندی، گذر از مشکلات و اقتدار همیشگی خواهانم. 

حمید اخشته رئیس کشوری ستاد مردمی آیت اللّه رئیسی. 

(دولت مردمی-ایران قوی)
نام:
ایمیل:
* نظر: