اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017
رئیس پلیس فتا استان خوزستان
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی که اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک نسبت به یکی از شهروندان ماهشهری کرده بود توسط پلیس فتا شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.
مزاحم شبکه های اجتماعی دستگیر شد

 سرویس اجتماعی عصرپرس: سرهنگ حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد؛ فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان ماهشهر مراجعه و بیان نمود شخصی ناشناس از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ارسال مطالب توهین آمیز و فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک نسبت به همسر بنده نموده و باعث سلب آسایش روحی و روانی ما شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، وی افزود: لذا بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و پس از بررسی‌های به عمل آمده با اقدامات کارشناسی و فنی و انجام مهندسی اجتماعی محل سکونت متهم شناسایی و‌ با اخذ مجوز قضایی لازم وی دستگیر شد.
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان ادامه داد: سرنجام با مواجهه حضوری طرفین پرونده و همچنین بازجویی‌های فنی، متهم بیان داشت که چون قبلا همسایه بودیم و مزاحمت‌هایی از جانب شاکی و همسرشان برای ما به وجود آمده بود اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز برای همسر شاکی نموده‌ام و قبول دارم که کار اشتباهی انجام داده‌ام.
 
فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: نسبت به روابط اجتماعی خود با دیگران دقت لازم را بکار بگیرید و هرگز فایل‌های شخصی خود را دراختیار سایرین قرار ندهید.



مزاحم شبکه های اجتماعی دستگیر شد
نام:
ایمیل:
* نظر: