اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - 11 February 2017
تهمینه میلانی کارگردان معروف سینمای ایران با گذاشتن مطلبی در اینستاگرام خود در مورد آرایشگر تهرانی توجه همگان را به سوی فتوت و جوانمردی یک شهروند ایرانی جلب کرد.
آرایشگر ایرانی که تحسین کاربران اینترنت را برانگیخت (عکس)

سرویس فرهنگی عصرپرس: اسپوتنیک نوشت، فتوت و جوانمردی در فرهنگ ایرانی ریشه ای عمیق دارد. در ادبیات فارسی نیز الگوهای بسیاری از جوانمردان و جوانمردی ها در این رابطه ترسیم شده است. از نمونه های بارز آن می توان به شاهنامه اشاره کرد. اما با گذشت سال ها از تالیف شاهنامه و با تغییر جامعه و نبودن کارزار جنگ تصور عده ای این است که جوانمردی از دل مردم رخت بربسته است و یا جوانمردی و فتوت فقط در میدان کارزار و داستان های رستم و سهراب معنا پیدا می کند غافل از اینکه با تغییر جامعه فقط شکل آن تغییر می کند و اساس و ریشه جوانمردی همیشه به قوت خود باقی خواهد ماند.

در مطلبی که تهمینه میلانی کارگردان شناخته شده ی ایرانی در اینستاگرام خود گذاشته، یک آرایشگر را تحسین کرده است.

سامان یک جوان ایرانی است که در زمینه آرایشگری فعالیت دارد او به محله هایی از تهران می رود و به اصلاح سر و صورت کارتن خواب ها به صورت رایگان می پردازد.

کاربران بسیاری میگویند که وی با انجام این عمل ثابت کرده است که انسانیت را می توان در هر شغل و طبقه ای از جامعه که هستیم زنده نگه داریم و واکنش های تحسین آمیزی را به این عکس نشان دادند.


آرایشگر ایرانی که تحسین کاربران اینترنت را برانگیخت (عکس)
نام:
ایمیل:
* نظر: