اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - 24 March 2021
در بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از برخی مراکز درمانی تهران:
معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان ضیاییان و امام حسین(ع) تهران از هموطنانی که به سفر رفته اند، خواست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای عمل کنند که مشکلات تازه ای را برای خودشان و کادر بهداشت و درمان که ۱۳ ماه توانفرسا را طی کردند، ایجاد نشود.
مردم به گونه‌ای عمل کنند که مشکلات تازه‌ای برای کادر درمان ایجاد نشودبه گزارش سروبس اجتماعی عصرپرس از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های ضیاییان و امام حسین(ع) شهر تهران از تلاش و حضور فعال کادر درمان و بهداشت در یکسال گذشته به ویژه در مدیریت کووید_۱۹قدردانی کرد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات کلیه ارائه دهندگان مراقبت از جمله پرستاران، در جریان فرآیندهای مراقبتی، نحوه اجرای پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، نقاط قوت و نکات قابل ارتقا در محورهای مدیریت نیروی انسانی، تأمین تجهیزات حفاظتی و راهکارهای خلاقانه مدیریت بحران در این مراکز  قرار گرفت. 

 حضرتی ضمن گفت و گو با پرستاران و بیماران، فرایند ارائه خدمات به بیماران کووید ۱۹ را مورد بررسی قرار داد و از ارائه خدمات به بیماران ابراز رضایت کرد.

حضرتی با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان های ضیاییان و امام حسین(ع) ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان گفت: تبریک و خدا قوت مرا به همه همکاران پرستارم در تمامی نوبت‌های کاری برسانید. مردم امروز بیش از هرزمانی قدر زحمات شما را می‌دانند. قطعاً اگر تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه تیم درمانی نبود بحران کرونا به این خوبی مدیریت نمی‌شد. 

بنابراین گزارش، سیمین رنجبران و فروغ مولا مدیران پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این بازدید ضمن همراهی معاون پرستاری وزارت بهداشت، توضیحاتی درباره شیوه ارائه خدمات درمانی به مراجعان به ویژه در ایام نوروز ارائه دادند. 




نام:
ایمیل:
* نظر: