اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017
همزمان با سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی
همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت آبفای آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران 7 طرح آبرسانی و انتقال خطوط آب و شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتبار 627 میلیارد ریال شهر های غرب استان تهران افتتاح و به بهره برداری می رساند .

سرويس اقتصادي عصرپرس: به گزارش روابط عمومي شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران، این طرح ها در شهرهای شهریار ، ملارد ، صفادشت ، قدس ، ملارد افتتاح خواهد شد.

ازجمله اين طرح ها می توان به پروژه هایی همچون شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 140 کیلومتر و خط انتقال به طول 10 کیلومتر با اعتبار 496 میلیارد ریال ، پکیج پیش ساخته ایستگاه پمپاژ آب مخزن کشاورزی ملارد و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر ASP شهریار و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر صفادشت جمعا با اعتبار 24 میلیارد ریال اشاره كرد .

 همچنین در بحث آبرسانی می توان پروژه هایی چون آبرسانی اضطراری به طول 3 کیلومتر و خطوط جمع آوری و انتقال 7 و تجهیز 4 حلقه چاه در شهر قدس و پروژه آبرسانی اضطراری به طول 5 کیلومتر و خطوط جمع آوری انتقال و 7 و تجهیز 4 حلقه چاه در شهر ملارد جمعا به اعتبار 96 میلیارد ریال نام برد که در ادامه نیز پروژه ساختمان پست امداد فاضلاب شهر قدس نیز از جمله طرح هایی خواهد بود که با اعتبار 11 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 انتظار می رود با توجه به حجم عمده این پروژه ها تغییرات بسیار محسوسی در نوع کیفیت آب و آبرسانی و افزایش فشار خدمات رسانی به مردم ایجاد گردد .

 

بهره برداری از 627 میلیارد ریال طرح های آب و فاضلاب غرب استان تهران

نام:
ایمیل:
* نظر: