اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - 20 February 2021
رئیسی در بسفربه به کهکیلویه وبویراحمد:
رئیس قوه قضاییه گفت: درخواست ما هم از استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانى به زلزله زدگان هستند این است که حضور در مناطق زلزله زده و پیگیرى کار زلزله زدگان را اولویت دهند چراکه خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.
مسئولان استان پیگیری کارهای مناطق زلزله زده را در‌ اولویت قرار دهندبه گزارش عصرپرس از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز (شنبه ۲ اسفند) در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سفر امروز به استان کهگیلویه و بویراحمد پیرو حضور یک ماه قبل هیات ٢٥ نفره قوه قضاییه در این استان انجام می‌شود گفت: هیات قضایی ۲۵ نفره در ماه گذشته وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه دادند.

آیت‌الله رئیسی افزود: امروز در حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استاندار این استان، جلسات شورای اداری و دیدار با قضات و کارکنان قضایی این استان را برگزار خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در نشست نهایی شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات قضایی این استان بررسی خواهد شد گفت: هرچه از مشکلات که در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد.

آیت الله رئیسی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله ملک‌حسینی و ادای احترام به شهدای عالیقدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان از جمله‌ استانهایی است که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

رئیس قوه قضاییه با اشاره به وقوع زلزله طی روزهای گذشته در کهگیلویه و‌ بویراحمد گفت: زلزله منطقه سی‌سخت همه را نگران کرد که الحمدلله شاهد اقداماتی در حوزه امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستیم.

آیت‌الله رئیسی افزود: درخواست ما هم از آقاى استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانى به زلزله زدگان هستند این است که حضور در مناطق زلزله زده و پیگیرى کار زلزله زدگان را اولویت دهند چراکه خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

بازدید از مناطق زلزله زده سی‌سخت و ابراز همدردی با زلزله زدگان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ضمن بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، با مردم زلزله زده این منطقه ابراز همدردی کرد.

رئیس دستگاه قضا در جریان حضور در مناطق زلزله زده سی سخت، ضمن مشاهده گلایه مردم از خدمات رسانی دستگاههای اجرایی و درخواست از رئیس عدلیه برای نظارت بر امور، دادستان و سازمان بازرسی را موظف به نظارت و پیگیری رفع نیازمندی های مردم کرد.

آیت الله رئیسی در جریان حضور در میان زلزله زدگان سی سخت گفت: برنامه سفر من به کهگیلویه و بویراحمد از قبل تنظیم شده بود اما حالا که زلزله آمد در سفر به این استان، وظیفه خودم می دانستم برای ابراز همدردی با مردم و بررسی اوضاع از نزدیک، به اینجا بیایم. بدانید که در کنار شما خواهم بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمندی های زلزله زدگان را با اولویت دنبال خواهم کرد.

منزل مادر و خواهر شهید موسوی، از جمله خانه‌های تخریب شده ای بود که مورد بازدید رئیس قوه قضاییه در سی سخت قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: