اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 04 February 2021
سرلشکر حسین سلامی وی با تاکید بر این که هیچ راهی جز ساختن ایران نداریم ، گفت: دشمن تحمل دیدن پیشرفت های کشورمان را ندارد و ساختن ایران دفاع مقدس امروز ما است و ما دشمن بیکاری و محرومیت هستیم.
فرمانده کل سپاه:دشمن تحمل دیدن پیشرفت ایران را نداردبه گزارش عصرپرس؛، صبح امروز(پنجشنبه ) سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  در بازدید  از نیروگاه  آماده بهره برداری سیکل ترکیبی سبلان در استان اردبیل اظهار داشت: دشمن تحمل دیدن پیشرفت های کشورمان را ندارد و سربلندی کشور ما را نمی پسندد و از برافروخته شدن شعله های نور امید در دل مردم نگران است. دشمن می خواهد مردم ما را خسته و نا امید کند.

براساس گزارش سپاه نیوز،فرمانده کل سپاه با اشاره به پیشرفت کشور بعد از انقلاب اسلامی افزود: دشمنان، ایران قوی، ایران پیشرفته، ایران در رفاه و ایران مومن را نمی پسندند و ایران وابسته و تسلیم شده را می پسندند. این داستان 42 سال است که ادامه دارد و ما همه راه ها را بسته ایم و همه جا ایستاده ایم و خودمان کشورمان را می سازیم.

سرلشکر سلامی با قدردانی از مجاهدتهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و همه کارکنان این نیروگاه افزود: من تا 20 سالگی کارگر بوده ام و کارگر زاده هستم. با افتخار دست همه شما را می بوسم و همه ما در یک سنگر هستیم و پیشانی دشمن به سوی سرزمین خود است و به برکت خون شهیدان پشت دشمن را به خاک مالیده ایم.

فرمانده کل سپاه خطاب به کارکنان این نیروگاه گفت: شما درست در وسط میدان جنگ هستید. کار شما عزیزان جهاد در همین میدان است. امروز سنگرهای کار و تلاش خط مقدم جنگ ما با استکبار است و تا امروز آنها را شکست داده ایم و دشمن را نا امید و افسرده کرده ایم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ساخت نیروگاه قبلا توسط خارجی ها انجام می شد، گفت: توفیق و آسایش در دل سختی هاست و برای بستن دستان دشمن هیچ راهی جز ساختن ایران نداریم و ساختن ایران دفاع مقدس امروز ما است. ما دشمن بیکاری و محرومیت هستیم تا مردم سر افراز تر از همیشه زندگی کنند..
نام:
ایمیل:
* نظر: