اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - 09 December 2020
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به سردار حسین اشتری فرمانده ناجا از عملکرد نیروی انتظامی در طرح دو هفته ای اخیر برای کاهش کرونا قدردانی کرد.
قدردانی وزیر بهداشت از عملکرد پلیس در کاهش کرونا به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، در متن نامه دکتر سعید نمکی آمده است: بدین وسیله از درایت و زحمات شبانه روزی جنابعالی و همکاران محترمتان در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و محدودسازی ترددها قدردانی می کنم.

وی افزود: امید است با حمایت مؤثر حضرتعالی و در کنار یکدیگر، با همکاری و همدلی در مدیریت پیشگیری و کنترل کرونا، هرچه زودتر شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در ایران تاکنون تاکنون ۶ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۷۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بیماری کووید ۱۹ بر اساس آمار رسمی کشورها تاکنون بیش از ۶۷ میلیون نفر را در دنیا مبتلا کرده و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از داده‌اند.

در ایران نیز تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون بیش از یک میلیون نفر به طور قطعی به این بیماری مبتلا و شناسایی شده اند و از این تعداد حدود ۵۱ هزار نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: