اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 01 November 2020
معاون هماهنگی توزیع توانیر خبر داد:
معاون هماهنگی توزیع توانیر،گفت: زیر ساخت ارائه کلیه خدمات شرکت های توزیع به مشترکین برق آماده شده و با توجه به شرایط کرونایی کشور حداقل 97 درصد خدمات از دیماه به صورت غیر حضوری ارائه می شود .

ارائه غیرخصوری 97 درصد از خدمات شرکت های توزیع برق کشوربه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیرگفت: زیر ساخت ارائه کلیه خدمات شرکت های توزیع به مشترکین برق آماده شده و با توجه به شرایط کرونایی کشور حداقل 97  درصد خدمات از دیماه به صورت غیر حضوری ارائه می شود .

وی ادامه داد: کلیه خدمات برقی از قبیل خرید انشعاب برق، خدمات صورت حساب، ارائه سوابق برق از سال 80 به بعد، سوابق مصرف و خود اظهاری مصرف برق به صورت غیر حضوری است.

رخشانی مهر ادامه داد: با توجه به اینکه  سامانه 121 بدون اپراتور شده است مردم می توانند خاموشی احتمالی را بدون اتلاف وقت اطلاع دهند و مهم‌تر از همه اینها سامانه برق ایران(برق من) است که بدون محدودیت زمانی و مکانی به مردم ارائه خدمت می دهد.

وی با اشاره به اینکه قبلا فروش انشعاب از سه روز تا 15 روز صورت می گرفت ، ایجاد این امکانات یکسان سازی می شود، اظهار داشت:کاهش بازده زمانی ارائه خدمت از مهم ترین اقدامات این طرح است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، گفت: 40 خدمت در گذشته به صورت حضوری ارائه می شد که در حال حاضر همه آنها به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و  این کار ارزش افزوده زیادی دارد چرا که میلیون ها مراجعه به شرکت توزیع که سالانه برای دریافت خدمات صورت می گرفت حذف می شود.

وی با اعلام اینکه ما سالانه یک میلیون و 200 هزار مشترک جدید جذب می کنیم، گفت: با انجام این اقدام تنها با ارجاع به سامانه برق من می توانند کلیه خدمات را دریافت کرده و با کد رهگیری پیگیر خدمات باشد.

رخشانی مهر با تاکید براینکه با راه اندازی سامانه برق ایران از تردد های غیر حضوری جلوگیری می شود، گفت: مردم می توانند با ورود به سامانه برق من، تلفن 1521 و اپلکیشن های مختلف و درگاه های صنعت برق از تردد های غیر ضروری خودداری کرده و در هر نقطه ای از کشور خدمات لازم را دریافت کنند.


 

خبرنگار: پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: