اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 02 September 2020
مدیرمنطقه برق شهرستان کهریزک خبرداد:
مدیرمنطقه برق شهرستان کهریزک خبرداد: از محل اعتبارات عمرانی،روستایی برق رسانی به دو روستای(قشلاق کلاغیه) ازبخش کهریزک و کیقباد از بخش فشافویه با اعتباری بالغ بر 16 ملیارد ریال انجام شد.

برق دار شدن دو روستای قشلاق کلاغیه و کیقباد در هفته دولتبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، علی شهبازی مدیرمنطقه برق شهرستان کهریزک با اشاره به اینکه از محل اعتبارات عمرانی،روستایی برق رسانی به دو روستای(قشلاق کلاغیه) ازبخش کهریزک و کیقباد از بخش فشافویه صورت گرفت، گفت: امسال در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 16میلیارد ريال این دو روستا برق رسانی و از نعمت برق برخوردار شدند.

شهبازی در ادامه با اعلام اینکه در بخش کهریزک و فشافویه روستایی بدون برق وجود ندارد، اظهار داشت: همه خانوارهای روستایی بالای 10 خانوار و حتی زیر 10 خانوار در منطقه برق دار شده اند.

مدیرمنطقه برق شهرستان کهریزک، گفت: در قالب اعتبارات اصلاح و بهینه سازی نیز دو  روستای ترقوزآباد در بخش کهریزک و خانلق در بخش فشافویه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال اصلاح شبکه فشار ضعیف انجام شده است.

وی ادامه داد:در راستای بازآفرینی شهری در بافت فرسوده باقرشهر بزودی اصلاح و بهینه کاملی انجام خواهد شد و علاوه برآن نیز پروژه های کاهش بار پست های بار و فیدرها در برنامه خواهیم داشت.

شهبازی درادامه مهم ترین برنامه های این حوزه را اجرای طرح فاز دوم شمس آباد2 دانست و گفت: اصلاح و تعویض سیم به کابل خود نگه دار و نوسازی شبکه از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان سال ادامه دارد.

شهبازی با اشاره به اینکه امسال در پیک تابستان با همکاری صنایع توانستیم خاموشی را به صفر برسانیم، گفت: با مشارکت صنایع و با جابه جای تعمیرات و تعطیلات و استفاده از مولد های آنها در پیک بار توانستیم برنامه پاسخگویی بار را اجرایی کنیم.




خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: