اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 07 June 2020
با حکم رییس جمهور صورت گرفت:
رییس جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانونی اساسی با صدور حکمی سعید اوحدی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

انتصاب سعید اوحدی به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه‌گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سعید اوحدی

به استناد یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با بکارگیری تمام توان و وقت خود و همکارانتان، رضایت خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران را حاصل نمایید. که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و ارتقاء منزلت و کرامت آنان وظیفه همگان است.

توفیق شما را در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی خاکپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
...

با تشکر از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی عزیز .
انتصاب جانباز عزیز جناب آقای سعید اوحدی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک می گوییم که بهترین انتصاب است .و از این انتصاب بهتر ممکن نبود .
سلامتی ایشان و کارکنان عزیز بنیاد شهید بالاخص جانباز عزیز دکتر حمید علی صمیمی عزیز ریاست بنیاد شهید تهران را خواستاریم .
...
نام:
ایمیل:
* نظر: