اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 02 June 2020
در قالب پويش هر هفته الف_ ب_ ايران:
با حضور رئیس جمهور، همزمان 6 پروژه برق رساني توسعه و افزايش ظرفيت پست، اصلاح ، به روز رساني و بهينه سازي شبكه انتقال و فوق توزيع ، شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر مورد افتتاح و به بهره برداري مي رسد .
بهره برداري از 6 پروژه برق رساني انتقال و فوق توزيع بوشهربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر، اين طرح ها با صرف هزينه 127 ميليارد و 600 ميليون تومان  راه اندازي مي شود.

مدير عامل شركت برق منطقه اي استان فارس و بوشهر با تشريح برنامه هاي افتتاح پروژه هاي پويش هر هفته الف - ب- ايران در استان بوشهر اظهار داشت: در اين برنامه يك روزه پروژه افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت گناوه  با صرف هزينه 22 ميليارد تومان، پروژه افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت بوشهر با صرف هزينه 25 ميليارد تومان، پروژه توسعه پست 400 كيلوولت پارس با صرف هزينه 9 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد .

غلامرضا نصيري اضافه كرد: در ادامه اين برنامه دكتر اردكانيان وزير نيرو پروژه افزايش ظرفيت پست صنعت بوشهر با صرف هزينه 9 ميليارد تومان و پروژه افزايش ظرفيت پست 400 كيلوولت پارس (عسلويه)  با صرف هزينه 48 ميليارد تومان نيز افتتاح خواهد كرد.

مديرعامل برق فارس در ادامه يادآور شد : با صرف هزينه 13 ميليارد و 600 ميليون تومان پروژه اصلاح ، به روزرساني و بهينه سازي شبكه انتقال و فوق توزيع كه در اين راستا به اتمام رسيده است در برنامه پويش مزبور مورد افتتاح قرار مي گيرد.

نصيري اجراي پويش هر هفته الف بايران را رويكردي در راستاي رونق و جهش توليد ارزيابي كرد و گفت : امسال در اين پويش طيفي از فعاليت ها كه مهمتر از ساخت و ساز است پيش بيني شده اين پويش با محوريت  گردش امور، فرآيندها، دستورالعمل ها، ضوابط، تفيض اختيارات به استان ها، كاهش تلفات ، افزايش راندمان را شامل مي شود كه اقدامي  ماندگار مي شود.

مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر اظهار اميدواري كرد كه بهره برداري از طرح هاي اين پويش منشا خير و بركت براي مردم استان بوشهر و آغازي بر شتاب بخشي به فعاليت هاي توسعه زير ساخت هاي تامين و انتقال برق در منطقه جنوب كشور باشد.

همچنين اردشير مذكوري مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر نيز با بيان اينكه در برنامه ويدئو كنفرانس با حضور وزير نيرو سه طرح توسعه و اصلاح شبكه و توسعه ناوگان اين شركت راه اندازي مي شود گفت: در اين برنامه طرح توسعه شبكه هاي توزيع برق استان بوشهر با هزينه 16 ميليارد ريال ، اصلاح و بهينه سازي شبكه توزيع برق و ارتباطات استان بوشهر با صرف 12 ميليارد تومان و توسعه و نوسازي ناوگان خودرويي عملياتي برق اين استان با صرف 6 ميليارد تومان راه اندازي مي شود.

مدير عامل شركت توزيع برق استان بوشهر حضور وزير نيرو در اين برنامه را فرصت مغتنمي براي پرداختن به استعدادهاي توزيع و انتقال برق در استان بوشهر دانست و گفت: برنامه هاي پويش هر هفته الف - ب- ايران منشاء اثر و خدمات ويژه در استان بوشهر بوده است.

الف، نشاني از آب و آباداني است و ب، نشانه اي از برق و بردباري و با هم بودن، براي ساختن ايراني كه شايسته ايرانيان است  و پويش هر هفته الف - ب- ايران راهي به عمران و آباداني براي ساختن جامعه اي برخوردار از زير ساخت هاي توسعه است كه در ايران اسلامي با درايت و خوش فكري وزير نيرو شكل گرفته است.

صنعت آب و برق تا پايان سال 1398 بهره برداري از 227 طرح را در حوزه آب و برق كليد زد  و  اين كار را  همه با هم  انجام دادند ، يعني مردم، رسانه ها و كاركنان و متخصصان صنعت آب و برق در كنار يكديگر طرح هاي دو صنعتي را كه الفبا و زيرساخت توسعه هستند را  افتتاح كردند و به بهره برداري رساندند.

پويش  هرهفته الف_ ب_ ايران در سال 99 با ابعاد گسترده تر مبتني بر نامگذاري امسال به عنوان سال  جهش توليد  ادامه پيدا كرده است ، وزارت نيرو در تلاش است امسال با اصلاح رويكردها و رويه ها براي خدمت رساني آماده تر باشد.

پويش امسال هر چند كماكان تابلوي  هرهفته الف_ ب_ ايران را خواهد داشت اما تابلوي ديگري در كنار آن خودنمايي خواهد كرد و آن  ساخت وسازها و سازوكارها  است تا هم پروژه هاي برنامه ريزي شده با كمك دستگاه هاي همكار در سازمان دولت و بويژه كمك بخش خصوصي در زمان خود به بهره برداري برسد و هم توجه جدي به تعدادي از پروژه هاي مهم فصل ساز و كارها شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: