اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۵ - 28 December 2016
فرماندار شهریار اعلام کرد
فرماندار شهریار تاکید کرد: افراد حاضر در محل آرامستان نصیرآباد معتادان متجاهر هستند و نه افراد بی‌خانمان.
اعلام شماره تماس برای اطلاع از وضعیت «گورخواب‌های نصیرآباد»

عصرپرس: موضوع گورخواب‌های نصیرآباد گویا خواب را از چشم فرماندار و دیگر مسئولان شهریار ربوده است. آنگونه که سعید ناجی با اعلام شماره تلفنی از همه خواسته است تا برای دستیابی به اطلاعات دقیق با شماره 65226060 تماس بگیرند.

در ادامه متن گفتگوی فرماندار شهریار با ایرنا را می‌خوانیم که همانند استاندار تهران، گورخواب‌های نصیرآباد را «معتادان متجاهر» خوانده است. یعنی کسانی که با قصد قبلی فسق خود را آشکار می‌کنند. چرا که از نظر این دو مسئول محترم معتادان می‌توانند برای گذران شب به گرمخانه بروند، پس «بی‌خانمان» نیستند بلکه «متجاهر» هستند.
..................................

اعلام شماره تماس برای اطلاع از وضعیت «گورخواب‌های نصیرآباد»
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ سعید ناجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به تامین خوراک و البسه مناسب و اندیشیدن تمهیدات لازم برای معرفی این افراد به کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد که افراد حاضر در محل آرامستان نصیرآباد معتادان متجاهر هستند و نه افراد بی‌خانمان.

وی تصریح کرد: معتادان متجاهر جمع آوری شده امشب را در کمپ غربالگری سپری می کنند و پس از آن برای درمان در چهار کمپ طرف قرارداد شهرداری اسکان داده می شوند.

فرماندار شهریار با اشاره به دستور ویژه استاندار تهران و پیگیری های مکرر مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این ارتباط، تاکید کرد که بعد از این حتی یک نفر نیز شب را در این آرامستان سپری نخواهد کرد.

ناجی یادآور شد که نگاه ما به معتادان متجاهر به عنوان بیمار است و همواره براساس برنامه های ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در این خصوص عمل کرده ایم.

وی از اصحاب رسانه، سمن‌ها و علاقه‌مندان خواست برای ارتباط با فرمانداری شهریار و کسب اطلاعات لازم با شماره تلفن 65226060 تماس بگیرند.

اعلام شماره تماس برای اطلاع از وضعیت «گورخواب‌های نصیرآباد»


پایان/

نام:
ایمیل:
* نظر: