اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 18 January 2020
نوروزی:
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد تاکید کرد که اعتبارات تعیین شده در بودجه ۹۹ پاسخگوی نیاز این بخش نخواهد بود.

بودجه سال ۹۹ بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی نیاز جامعه ایثارگران نیستبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از خانه ملت، حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در مورد اعتبارات تخصیص یافته به ایثارگران در بودجه 99، گفت: اصولا در بودجه‌های سنواتی برای ایثارگران بودجه کافی و وافی در نظر گرفته نمی‌شود و تنها به اندازه بودجه جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

پرداخت حق بیمه و حقوق حداقلی ایثارگران به 25 هزار میلیارد تومان نیاز دارد

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران به حدود 25 هزار میلیارد تومان نیاز دارد تا بتواند حق بیمه جانبازان، ایثارگران و بیمه کامل افراد معسر را پرداخت کند و حداقل حقوق و تسهیلات را به آنها بپردازد.

 سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اشاره به میزان بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: این بنیاد مبلغ 2 هزار میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی بدهی دارد، همچنین برای جانبازان 25 درصد که دولت باید 30 درصد هزینه‌های آن را بپردازد تاکنون پرداخت نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: آنچه مسلم است بیمه تکمیلی این قشر باید به صورت کامل پرداخت شده و تسهیلات جانبازان باید بر اساس قانون برنامه ششم توسعه پرداخت شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به مبلغ 30 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، تاکید کرد: دولت پرداخت مبلغ 20 هزار میلیارد تومان را به عنوان بودجه این بخش پیشنهاد داده است، اما این مبلغ پاسخگوی نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست، چرا که در این صورت با مشکلات بسیاری مواجه خواهند بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: