اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۵ - 24 December 2016
رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: شخصی که از طریق ایمیل اقدام به تهدید رقیب کاری می‌نمود به دام ماموران پلیس فتا استان کرمانشاه افتاد.

سرویس اجتماعی عصرپرس: سرهنگ ‌علی کریمی‌ بابیان اینکه در پی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا و طرح شكایت بیان داشت که شخصی ناشناس با استفاده از ایمیل اقدام به  مزاحمت وتهدید ایشان نموده و پس از تغییر محل کار نیز تهدیدات ادامه داشته،گفت: لذا به منظور  شناسایی عامل یا عاملان مزاحمت مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل نمودند.

 سرهنگ کریمی ادامه داد: متهم که از همكاران شاکی بود در بازجویی‌های فنی كارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی اقرار و هدف از این کار را رقابت شغلی بیان کرد

 رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: لذا عده‌ای از متخلفان و مجرمین که در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند و گمان می‌کنند که اقدامات آنها از دید قانون مخفی می‌ماند هشدار داده می‌شود که این دسته افراد با اقدامات پلیسی شناسایی و تحویل مقام قضایی داده خواهند شد.

سرهنگ کریمی در پایان گفت: همچنین از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام نمایند.

 

پایان خبر/

نام:
ایمیل:
* نظر: