اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۶۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 25 November 2019
سرپرست کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران ارتش:
سرپرست كاروان خانواده هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران ارتش گفت: يكي از مهمترين راه هاي تحقق اهداف انقلاب و نظام زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان والا مقام و گام نهادن در مسير روشن آنها است و بايد با تلاش مسير رشد و پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراهم سازيم.
تحقق اهداف انقلاب و نظام، زنده نگه داشتن يادو خاطره شهداستبه گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي عصرپرس، حميدرضا آذرنيا سرپرست كاروان خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران ارتش در هشتادو يكمين همايش تجليل از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران ارتش در محل تالار ثامن الائمه در مشهد مقدس با اشاره به اينكه حفاظت و پاسداشت خون شهيدان از اولويت هاي كشور ماست ، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران با دفاع از خون شهدا و رشادت هاي ايثارگران و رزمندگان دفاع مقدس اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را نمي دهد.

آذرنيا گفت: از جمله عوامل محرك و قدرتمند جمهوري اسلامي و نيروي بازدارنده در برابر زياده خواهي‌هاي دشمنان اهتمام و توجه مردم و مسئولين به مقوله شهادت و احترام آنها به شهدا و خانواده‌های ايثارگران است.

سرپرست كاروان خانواده هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران ارتش تصريح كرد:يكي از مهمترين راه هاي تحقق اهداف انقلاب و نظام زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان والا مقام و گام نهادن در مسير روشن آنها است و بايد با تلاش مسير رشد و پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراهم سازيم.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري اردوهاي زيارتي و سياحتي خانواده هاي شهداي ارتش ، گفت: از سال 77 تا كنون ارتش به سهم خود در ارائه خدمت به خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و آزادگان از سراسر كشور تلاش نموده و سالانه 5 سفر به مشهد مقدس و 4 سفر به خزرآباد ساري و گوهرباران داريم كه 5 هزار نفر را پوشش مي دهد.

آذرنیا در ادامه افزود: با هماهنگی امیر حیدری و سرهنگ نیایش در حد توان سعی داشته ایم که بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه داده و سفر لذت بخشی را برای آنان رقم بزنیم.

وی با اشاره به اينكه اين اردوها باعث دلگرمي و تقويت روحيه خانواده‌هاي اين عزيزان مي شود، گفت: برگزاري اين اردوها فرصتي جهت تجديد روحيه در بين آنهاست.

اميد است در هر شهري از كشور يك اردوگاه و خانه ايثارگران ارتش داشته باشيم

وي درادامه با بيان اينكه تاكنون 28 هزار خانواده شهدا و ايثارگران به اين اردوها اعزام شده‌اند، گفت: در حال حاضر 22 هزار خانواده در صف انتظار جهت اعزام به اولين سفر هستند كه در اين خصوص بزرگترين دغدغه ما اين است كه روزي برسد هر خانواده شهيد، جانباز و آزاده به هر نقطه اي از كشور تمايل به سفر داشته باشند به راحتي بتوانند دراين اماكن حضور يابند كه اميد است در هر شهري يك اردوگاه و خانه ايثارگران ارتش داشته باشيم.

براساس اين گزارش، هشتادو يكمين همايش تجليل از خانواده هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران ارتش سراسر كشور با حضور 100 خانواده در محل تالار ثامن الائمه در مشهد مقدس برگزار شد.


 خبرنگار: پروین مرادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضى احمدى
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
0
0
اجركم عندالله
نام:
ایمیل:
* نظر: