اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 20 October 2019
به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت دارایی مسئولان انجام شد
به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، امکان دسترسی به سامانه ثبت دارایی از بستر شبکه ملی در داخل کشور فراهم شد.

سامانه ثبت دارایی مسئولان روی شبکه ملی قرار گرفت

به گزارش عصرپرس به نقل از واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، مسئولان سراسر کشور که دارای حساب کاربری "ثنا" (ثبت نام الکترونیک قضایی) هستند از امروز می توانند با مراجعه به نشانی https://amval.adliran.ir دارایی و اموال خود را اظهار نمایند.

برای دریافت حساب کاربری "ثنا" مراجعه مسئولان به یکی از دفتر الکترونیک قضایی با همراه داشتن کارت ملی ضروری می باشد.

در فرآیند اظهار دارایی لازم است اشخاص به اعتبار کلیه سمت هایی که پس از لازم‌الاجرا شدن قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۴ عهده‌دار شده اند، در بازه زمانی ابتدا و انتهای مسئولیت دارایی خود را در فرم های پیش بینی شده سامانه اعلام نمایند.

همچنین اگر شخصی هم‌زمان بیش از یک سمت دارد موظف است به اعتبار هر سمت در شروع و پایان دوره مسئولیت نسبت به ارائه فهرست دارایی موضوع ماده ۴ قانون مذکور اقدام نماید.

شایان ذکر است دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به دلیل حفظ امنیت اطلاعات تنها از داخل کشور مقدور است.

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: