اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 19 December 2016
فرمانده انتظامي استان از دستگيري آدم ربايی يک ميليارد توماني در شهرستان مشهد و آزادي گروگان از چاه 10 متري توسط کارآگاهان پليس آگاهي خبر داد.

سرویس اجتماعی عصرپرس: سردار حسين رحيمي درباره جزئيات اين حادثه بيان کرد: کارآگاهان پليس آگاهي سيستان و بلوچستان عصر نوزدهم شهريور ماه سال جاري از طريق مرکز فوريت هاي پليس، از ربوده شدن مرد 40 ساله اي توسط دو سرنشين يک دستگاه خودرو پژو 405 در يکي از خيابان هاي شهر زاهدان مطلع شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، وی افزود: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسيت هاي ويژه، اقدامات تخصصي و پايش هاي اطلاعاتي کارآگاهان شروع شد که در نتيجه اين بررسي ها، تيم هاي عملياتي پليس، از اختلافات مالي يک ميلياردي فرد ربوده شده با يکي از اتباع بيگانه ساکن شهر زاهدان آگاه شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه، با به دست آمدن اين سرنخ، رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد، گفت: يگان هاي اطلاعاتي و عملياتي پليس در تحقيقات تخصصي دريافتند، اين متهم پس از وقوع آدم ربايي از منطقه متواري و در مشهد مخفي شده است.

سردار رحيمي تصريح کرد: پس از هفته ها اقدامات شبانه روزي، کارآگاهان پليس آگاهي سيستان و بلوچستان پس از نيابت قضائي، اين متهم  را در چهاردهم آبان ماه در مشهد شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه اين متهم حرفه اي در تحقيقات گسترده پليسي منکر آدم ربايي شد، افزود: وي پس از مواجهه با مستندات جمع آوري شده توسط پليس، در 26 آبان ماه به آدم ربايي به دليل اختلافات يک ميليارد توماني با فرد ربوده شده با همکاري يک فرد ديگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در پايان گفت: متهم در تحقيقات تخصصي کارآگاهان پليس به انتقال فرد ربوده شده پس از ربودن به اطراف شهرستان خاش و نگهداري وي در چاه 10 متري اعتراف کرد، که ماموران با اعزام به منطقه، فرد ربوده شده را درحالي که در عمق چاه با دست و پاي بسته نگهداري مي شد آزاد کردند؛ همچنين تلاش هاي گسترده پليس براي دستگيري همدست متهم با جديت ادامه دارد.

پایان خبر/

نام:
ایمیل:
* نظر: