اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 02 October 2019
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران حکایت از آن دارد که صنعت آبفای کشور با وجود تحریم‌های یکجانبه غرب به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کرده و امکان حضور آن در بازار کشورهای مختلف وجود دارد.

توانایی بالای تجهیزات صنعت آب با وجود تحریم‌های یکجانبه غرب

به گزارش عصرپرس، همایون یوسفی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، با تاکید بر اینکه در این رویداد بین‌المللی توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور به خوبی نمایش داده شده است، عنوان کرد: تجهیزات ارائه شده در نمایشگاه پانزدهم حاکی از آن است که نه تنها بسیاری از نیازهای کشور با اتکا به توان داخلی برطرف خواهد شد، بلکه این دانش قابلیت صدور به سایر کشورها را نیز برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه توانایی فراوان صنعت آب و فاضلاب با کیفیت بسیار مناسبی در این نمایشگاه ارائه شده است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز در این مسیر از صنعت و تولید داخلی حمایت خواهد کرد و در این راستا تدوین قوانین لازم به منظور ارتقای محیط کسب و کار در دستور کار قرار گرفته است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تولید داخلی به ویژه در بخش آب و فاضلاب قوانینی خوبی در کشور وجود دارد، گفت: ایران شاید یکی از کشورهای است که بیشترین میزان احکام حمایت از تولید را به خود اختصاص داده ولی زمینه‌های اجرای این احکام کمتر وجود دارد.

یوسفی تصریح کرد: از این رو امیدواریم در این مسیر مجلس بتواند حمایت بیشتری داشته و با اتصال به بازارهای منطقه‌ای و جهانی بتوانیم زمینه‌های بیشتری را برای اجرای مباحث یاد شده ایجاد کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: یک رکن مهم برای پویایی هر تولیدی ارتباط با بازارهای منطقه‌ای و جهانی است؛ به همین دلیل مجلس و دولت پیشقدم حمایت از این موضوع است و بایستی برنامه‌های مهمی در این زمینه اندیشیده شود.

 


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: