اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - 01 October 2019
سبد کالای تابستان بازنشستگان ساکن حومه شرق تهران و برخی از بازنشستگان ساکن در منطقه 22 که سبد کالای خود را دریافت نکرده اند، امروز سه شنبه(9مهر ماه)به درب منازل ایشان ارسال می شود.

سبد کالا برای بازنشستگان حومه شرق تهران ارسال شد

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سبد کالای پروتئین تابستان در سال ٩٨ برای بازنشستگان ساکن در حومه تهران آغاز شد و سبد کالای بازنشستگان ساکن در حومه شرق تهران، به درب منازلشان ارسال شد و جهت هماهنگی با ساکنین مناطق دیگر برای توزیع در روزهای آتی با ایشان تماس گرفته شد.

مدیر مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران تصریح کرد: با اینکه اطلاع رسانی از طرق مختلف برای حضور بازنشسته ها برای دریافت سبد کالا انجام شده بود اما تعدادی موفق به دریافت نشده اند که با توزیع چرخشی و دو مرحله ای سعی بر این است تا کسی از گرفتن سبد جا نماند.

 لازم به یادآوری است کسانی که از دریافت سبد کالا به هر دلیلی جامانده اند، در دور دوم توزیع مرحله بعد که چند روز بعداز پایان مرحله اول توزیع، آغاز می شود، سبد کالای آن افراد نیز تحویل داده می شود.

خادمی با بیان اینکه در توزیع سبد حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان مورد توجه قرار دارد، خاطرنشان ساخت: توزیع مرحله اول و دوم سبد کالا تا زمانی که همه بازنشستگان شهرداری تهران آن را دریافت کنند ادامه خواهد داشت و هیچ بازنشسته ای نگران نرسیدن سبد به درب منزلش نباشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: