اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 28 September 2019
حناچی مطرح کرد
ظهر امروز ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) و ١۴ سامانه جدید هواساز با حضور شهردار و رئیس شورای‌ اسلامی شهر تهران به بهره‌برداری رسیدند.

کاهش سرفاصله خطوط مترو با افتتاح هواکش‌های میان‌تونلی

به گزارش عصرپرس، ظهر امروز پیروز حناچی شهردار تهران،در مراسم افتتاح رسمی ایستگاه امام حسین (ع) واقع در خط شش مترو با بیان اینکه بر اساس قول و وعده‌ای که پیش از این به مردم تهران داده بودیم، هر ماه یکی از ایستگاه‌های مترو راه‌اندازی می‌شود، گفت: امروز  نیز شاهد راه‌اندازی ایستگاه امام حسین (ع) هستیم که خدمات مؤثری به مردم ارائه می‌شود و همچنین ١۴ دستگاه هواساز نیز به بهره‌برداری رسید و با این آهنگ، سایر ایستگاه‌ها نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تهران در حاشیه این بهره‌برداری گفت: امروز در این مراسم، ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) و ١۴ سامانه جدید هواساز میان‌تونلی به بهره‌برداری رسیدند که نقش بسیار مهمی در امنیت و ایمنی مترو دارند؛ با همین آهنگ در توسعه مترو پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید سرفاصله خطوط ١، ٢، ۴، ۶ و ٧ کاهش پیدا کرده که این امر ارتباط مستقیم با افتتاح هواکش‌های میان‌تونلی دارد. امروز می‌توانیم بگوییم بار مترو در ساعات پیک توزیع می‌شود.

حناچی درباره تحویل مراکز بهاران به بهزیستی نیز گفت: به محض این‌که بهزیستی آماده تحویل آن‌ها باشد، ما نیز آمادگی واگذاری داریم،البته این امر منوط به تایید شورای شهر است. به طور طبیعی، همه با پیشرفت در موضوعات اجتماعی موافق هستیم.

وی در مورد اینکه پلیس طرح ترافیک جدید را رد کرده است گفت: قرار است بعد از بررسی و تصویب در شورای ترافیک شهر تهران که ۶ دستگاه عضو آن هستند، موضوع اعلام خواهد شد.

در این مراسم افتتاح حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، الویری، محسن هاشمی، امانی، اعطا از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند و از دیوارنگاره شهدا در ایستگاه مترو امام حسین نیز رونمایی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: