اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 31 August 2019
معاون شهردار تهران خبر داد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به هفدهمین رویداد "عطر سیب" و پانزدهمین رویداد کارافرینی "زنان و تولید ملی" گفت: این دو نمایشگاه تخصصی برای نخستین بار به صورت همزمان در بوستان گفتگو برگزار شده که با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شده است.

استقبال شهروندان از دو رویداد عطر سیب و «زنان و تولید ملی»

به گزارش عصرپرس، محمدرضا جوادی یگانه با اعلام این مطلب افزود: در پنج روز نخست برگزاری این دو رویداد شهروندان استقبال بسیار خوبی از آن داشتند.

معاون شهردار تهران رویکرد این دوره رویداد "عطر سیب" را فرهنگی اعلام کرد و گفت: برخلاف دوره های گذشته امسال رویکرد اصلی بر موضوعات فرهنگی محرم و اربعین متمرکز شد. در این دوره گروه های فعال فضای مجازی در قالب "گوشه های حسینی" در نمایشگاه حاضر شدند.

به گفته وی در نمایشگاه امسال بر موضوع کتاب خوانی و ترویج خواندن کتاب های مرتبط با مسئله قیام امام حسین(ع) تاکید شده است.

جوادی یگانه با بیان اینکه تالار هنر و محفل شعر و ادب رویداد امسال بسیار مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: تنها در چند روز اول برگزاری نمایشگاه همزمان با شعر خوانی بزرگان ادبیات آیینی محفل شعر و ادب مملو از شهروندان علاقه مند شد. همچنین در تالار هنر از استعدادهای عرصه نقاشی و طراحی پوسترهای مذهبی حمایت می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حمایت ویژه از ایده های استارتاپی مرتبط با محرم و اربعین ، اظهار کرد: در طول سه روز ابتدایی نمایشگاه کارگاه ارائه پیشنهادهای استارتاپی محرم و اربعین برگزار و از گروه های خلاق حمایت شد. سه طرح برتر این کارگاه ها هم 20 میلیون تومان جایزه حمایتی دریافت کردند.

وی در مورد برگزاری پانزدهمین رویداد کارآفرینی "زنان و تولید ملی"، گفت: در این رویداد که به منظور کار آفرینی زنان سرپرست خانوار برگزار می شود، زنان تولیدات خود اعم از پوشاک، صنایع دستی و مواد غذایی را ارائه می کنند.

معاون شهردار تهران یکی از اهداف این رویداد را علاوه بر ایجاد درآمد و اشتغال، آشنا کردن آنها با موضوعات اجتماعی و اجتماعی کردن کارآفرینی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، هفدهمین رویداد "عطر سیب" و پانزدهمین رویداد کارآفرینی "زنان و تولید ملی" تا روز دوشنبه 11 شهریور از ساعت 10 صبح تا 21 در بوستان گفت و گو برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: