اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 31 August 2019
در هفدهمین رویداد عطر سیب؛
نذر شست و شوی استکان های روضه و چایخانه در هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» برگزار می شود و تاکنون جمع بسیاری از شهروندان به این نذر پیوسته اند.

به نذر شست و شوی استکان روضه امام حسین(ع) بپیوندید

به گزارش عصرپرس به نقل از ستاد خبری هفدهمین رویداد عطر سیب، در جریان برگزاری رویداد عطر سیب محرم 98، غرفه چایخانه نمایشگاه با توزیع چای ایرانی مورد استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفت و روزانه 4 هزار چای در میان بازدیدکنندگان توزیع می شود.

با توجه به رویکرد زیست محیطی شهرداری و برای آلوده نکردن محیط زیست و سلامت شهروندان استفاده از لیوان یکبار مصرف در این چایخانه ممنوع است و پذیرایی با استکان شیشه ای انجام می شود.

در این دوره علاوه بر ارائه چای، نذر فرهنگی شستشوی استکان وجود دارد و شهروندان اقدام به شستشوی نذری استکان های چایخانه می کنند.

بر اساس این گزارش، تاکنون پیروز حناچی شهردار تهران، محمد میرلوحی و احمد مسجدجامعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این نذر پیوسته و با حضور در نمایشگاه عطر سیب اقدام به شستشوی استکان های چایخانه کردند.

شهروندان علاقه مند برای شرکت در این نذر فرهنگی می توانند تا روز دوشنبه 11 شهریور، به نمایشگاه عطر سیب واقع در بوستان گفت و گو مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: