اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - 30 August 2019
مدیرکل سلامت شهرداری تهران مطرح کرد
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: خلاقیت و نوآوری در ارائه تولیدات زنان کارآفرین، مهمترین ویژگی این دوره از رویداد کارآفرینی زنان وتولید ملی است.

خلاقیت و نوآوری در ارائه تولیدات ملی زنان سرپرست خانواربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از به نقل از ستاد خبری پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، زینب نصیری در حاشیه بازدید از این رویداد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه یکی از ویژگی های این دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی توجه به محورهایی که در دوره های گذشته به نوعی مغفول مانده بود.

وی ادامه داد: ارائه محصولاتی با رویکرد دوستدار محیط زیست از جمله موضوعاتی است که در این دوره از رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی به نسبت سال های گذشته بیشتر و ملموس تر به چشم می خورد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در پانزدهمین دوره این رویداد تعداد غرفه های بیشتری نسبت به موضوعات زیست محیطی و ارائه محصولاتی منطبق با این موضوع اقدام کرده اند، بیان کرد: اینکه زنان کارآفرین مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست پذیرفته و در تولیدات و محصولات خود آن را لحاظ کرده اند، اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به حضور زنان تحصیلکرده کارآفرین در پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی تاکید کرد: ارائه محصولاتی از سوی این افراد آن هم متناسب با نیازهای جامعه اتفاق مهم دیگری است که در نمایشگاه این دوره دیده می شود. در واقع می توان گفت استفاده از این رویکرد باعث شده تا هم برای محصولات و تولیدات ارائه شده متقاضی وجود داشته باشد و هم بتوانند فضای مناسبی را در بازار کار به دست آورند.

نصیری در ادامه با اشاره به حضور زنان کارآفرین از شهرهای دیگر کشور در پانزدهمین رویداد زنان و تولید ملی گفت: اگرچه در سال های گذشته در این حوزه فاصله زیادی بین تهران و سایر شهرهای دیگر کشور برای ارائه تولیدات بانوان وجود داشت، اما به نظر می رسد که در نمایشگاه این دوره این فاصله شکسته شده و باعث شده تا زنان کارآفرین شهرهای دیگر نیز محصولات و کالاهای خود را متناسب با ذائقه و نیاز شهروندان تهرانی تولید و عرضه کنند.

وی حضور زنان کارآفرین معلول را یک اتفاق مهم دیگر در پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی دانست و افزود: خوشبختانه به کارآفرینان معلول فضاهای مناسبی را برای عرضه تولیدات اختصاص داده اند و این نگاه ویژه به این قشر از زنان کارآفرین باعث شده تا تعاملات اجتماعی این افراد در مواجهه با شهروندان و بازدید کنندگان با هدف فروش تولیدات بیشتر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: