اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 04 July 2019
شهردار تهران اعلام کرد: 
حناچی گفت: وظیفه ما به عنوان شهرداری اختصاص 50 درصد امکانات و فضا های شهری زنان است و باید فراتراز نگاه جنسیتی و با نگاه انسانی، فضا های مناسب تری برای ورزش و استفاده از نور خورشید و .. بانوان داشته باشیم .
اختصاص 50 درصد از فضاهای شهری به بانوان ایرانی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس،  
بهروز حناچی شهردار تهران در نشست تخصصی زمانی برای تو به مناسبت روز دختر با تاکید بر اینکه دختران در خانواده نماد عطوفت و مهربانی هستند، گفت: کانون زندگی خانواده ها درجهان توسط زنان گرم می شود و از ابتدای خلقت عطوفت و مهربانی در ذات زنان بوده است .

حناچی گفت: وظیفه ما با به عنوان شهرداری اختصاص  50 درصد امکانات و فضا های شهری زنان است  و باید فراتراز نگاه جنسیتی و  با نگاه انسانی، فضا های مناسب تری برای ورزش و استفاده از نور خورشید و .. بانوان داشته باشیم .

افتتاح پارک دوچرخه سواری زنان در منطقه 22
شهردار تهران گفت: در راستای مناسب سازی فضا های شهری در منطقه 22 پارک دوچرخه سواری زنان افتتاح خواهد شد تا شروعی برای اجرای برنامه های مختص زنان باشد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد شهری امن برای همه، گفت: ایجاد فضای امن برای خانواده یعنی در هر ساعتی از شبانه روز بتوانند از فضا های شهری استفاده کنند و ما برای ایجاد شهری امن باید تلاش کنیم.



خبرنگار : پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: