اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 07 May 2019
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای:
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با نرخ مصوب و با تخفیف بین 5 تا 15درصد خبر داد.

کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با نرخ مصوب توزیع می‌شود

به گزارش عصرپرس از اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیرخسروفخریان روز سه شنبه درباره تدابیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار قرار است کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج، روغن مصرف خانوار، خرما، گوشت منجمد گوساله، مرغ منجمد و مرغ گرم در این ایام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو این اتحادیه عرضه ‌شود.

وی ادامه داد: همچون گذشته در اجرای هماهنگ سیاست های دولت در ساماندهی و ایجاد آرامش و ثبات در بازار به خصوص ایام رمضان گام بر می داریم.

به گفته خسروفخریان، تناژ تخصیص یافته صرفا برای شهر تهران از سوی ستاد تنظیم بازار برای توزیع در فروشگاههای زنجیره ای به میزان شکر هزار تن و برنج 1300 تن است که فرآینده جذب این دو قلم کالا شروع شده است.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره ای تاکید کرد که قیمت گذاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خواهد بود.

فخریان با اشاره به اعمال تخفیف های ویژه کالاهای اساسی برای تقویت توان خرید و بهبود سبد کالای مصرف کنندگان در ایام ماه رمضان افزود: کالاهای اساسی با تخفیف هایی بین 5 تا 15درصد در فروشگاه های عضو این اتحادیه در سراسر کشور عرضه می شود. همچنین جشنواره های متنوع زیادی در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده بازرسی را تشدید کرده‌ایم و هموطنان نیز در صورت مشاهده تخلف احتمالی، می توانند شکایت خود را به این اتحادیه اعلام کنند.

فخریان با اشاره به رسالت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایجاد آرامش و ثبات در بازار گفت: این امر تا کنون به واسطه توزیع یکنواخت و دسترسی آحاد جامعه به انواع کالاها محقق شده است و اعضای اتحادیه همواره در این مسیر حرکت می‌کنند. اما با توجه به تغییر مداوم قیمت ها، گاهی تامین برخی اقلام کالایی با مشکل مواجه می شود.

به گفته وی ساعات کاری فروشگاه های زنجیره ای مطابق با ادوار گذشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: