به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، مهدی اکبریان مدیرعامل آبفای غرب استان تهران درنشستی که در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران برگزار شد، با اعلام حمایت از فعالیتهای روابط عمومی، گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی یک سرمایه گذاری مثبت است که برای رسیدن به اهداف سازمانی نباید دیدگاه هزینه ای نسبت به آن داشت بلکه همه همکاران ما باید سفیر آبفا در سطح جامعه باشند.
اکبریان در ادامه گفت: عرصه روابط عمومی تعاملی تنها با مفهوم ارتباط موثر و انعکاس
فعالیتها و اطلاع رسانی با مخاطبان شکل می گیرد و بدون مدیریت کارآمد تمامی فعالیتها
بی معنی می شود.
مدیرعامل آبفای غرب استان تهران با بیان این که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی
های نوین ارتباطی بیشتر مخاطبان ترجیح می دهند از طریق فضای مجازی اطلاعات را کسب
کنند، گفت: بهره گیری موثر و استفاده بهینه از پتانسیل شبکه های اجتماعی به دلیل فراگیری
و سرعت بالای انتشار می تواند بهترین ابزار اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه باشد.
اکبریان افزود: ایده پردازی راهبردی است که در تمامی شرکت های پویا دنبال می شود
و خلاقیت و نوآوری همواره به تسهیل امور می انجامد، در روابط عمومی باید ایده ها و
افکار جدید بر محور تسریع اطلاع رسانی و مخاطب سنجی استوار باشد تا در نتیجه شاهد جلب
مشارکت حداکثری مخاطبان در پیشبرد اهداف شرکت باشیم.
به گزارش عصرپرس، درنشستی که در دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب
شهرها و شهرکهای غرب استان تهران برگزار شد عزیزالله ولی زاده دلاور مدیر دفتر روابط
عمومی به ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی پرداخت.