به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، طاهر موهبتی در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل استانی بیمه سلامت، اظهار کرد: در سال ۹۷ دشواریهای فراوانی وجود داشت، اما در عین حال، گامهای بزرگی در حوزه بیمه سلامت برداشته شد و همه ادارههای کل استانی برای حل مشکلات تلاش کردند. در سال ۹۸ نیز همچنان بر مواردی مانند مدیریت منابع و مصارف تاکید داریم.
وی بیان کرد: مرامنامه
تلاشگران عرصه بیمه سلامت که در روزهای پایانی سال ۹۷ به ادارههای کل استانی ابلاغ
شد، شامل ماموریتها و اهداف سازمان بیمه سلامت برای سال ۹۸ است.
موهبتی ادامه داد: تعامل مناسب با انجمنهای علمی پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای
اجرای برنامههای سازمان بیمه سلامت بسیار مهم است. باید جلسه ها و نشست هاى كاربردى
با انجمنهای علمی پزشکی و اعضای سازمانهای نظام پزشکی استانها به طور مستمر برگزار
و از نظرات كاربردى و خرد جمعى براى حل مشكلات استفاده شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درخصوص تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران نیز
اظهار کرد: محدودیت، خلاقیت به همراه دارد و وجود این تحریمها علیه مردم ایران، باعث
می شود که راه حل های مختلفی برای مشکلات موجود، ایجاد شده و پیشرفت حاصل شود.
رییس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت در پایان تاکید کرد: دفاتر پیشخوان، دروازه
يا ورودى ارتباط مردم با سازمان بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید جدی گرفته شده و
بر عملکرد این دفاتر نظارت صورت گیرد؛ چراکه تكريم ارباب رجوع و احترام به بيمه شدگان
يكى از اصول اوليه سازمان بيمه سلامت است و اين موارد بايد در دفاتر پيشخوان با جدیت
دنبال شود.