اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 04 December 2016
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خبرداد:
مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش تولید و حجم صادرات میعانات گازی پارس جنوبی، چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه راه‎اندازی می‎شود.

سرويس اقتصادي عصرپرس: در صورت راه اندازی آزمایشگاه سایت ٢ پایانه میعانات گازی، عسلویه بــه آخرین و پیشــرفتهترین تجهیزات آزمایشگاهی صدور میعانات گازی مجهز می‏شود.

راه‎اندازی چهارمین گوی شناور پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه

به گزارش شانا، سیدپیروز موسوی با اشــاره به اهمیت کار شرکت پایانههای نفتی ایران در منطقه پارس جنوبی گفت: اهمیت کار پایانه عسلویه، پشتیبانی از تولید و ذخیرهســازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است؛ به نحوی که برای تداوم صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، حتی در شرایط بد آب و هوایی، کارکنان این شرکت با استفاده از ناوگان دریایی پیشرفته و بهروز ماموریت دریایی و پهلودهی کشتی ها را انجام دادهاند.

موسوی گفت: ضرورت مدیریت مخازن ایجاب میکند گاهی بارگیری و صادرات در بدترین شرایط عملیاتی و آب و هوایی نیز انجام شود.

به اساس اين گزارش ، پایانــه عســلویه در مجاورت پارس جنوبی، گلــوگاه صادرات میعانات گازی کشور اســت که صادرات میعانات و فرآوردهها از این پایانه انجام میشود.

موسوی تصریح کرد: اکنون با توجه به دوران پساتحریم و افزایش حجم صادرات، این پایانه به مراتب بیش از گذشــته اهمیت یافته و توجه به تقویت نیروی انســانی و توسعه زیرساخت ها در اولویت قرار گرفته است.

پايان پيام/

نام:
ایمیل:
* نظر: