اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 02 March 2019
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح دو پروژه عمرانی تا پایان سال خبر داد.

بیش از 600 میلیارد تومان پروژه نیمه تمام به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش عصرپرس، ایرج معزی در آیین بهره برداری از 4 پروژه عمرانی با اشاره به پروژه های تکمیل شده در سال گذشته گفت: در اوایل تیرماه امسال اعلام کردیم تلاش می‌کنیم در هر فصل چند پروژه عمرانی را به بهره برداری برسانیم. تلاش ما بر این بود تا در مورد پروژه های نیمه تمام برنامه تدوین کنیم و کار اجرایی را آغاز کنیم. اکنون می‌توانیم بگوییم به عهد خود وفا کردیم و تقریبا در هر فصل از دو پروژه عمرانی بهره برداری کرده ایم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ادامه داد: با افتتاح این پروژه رفت و آمد در محلات تسهیل خواهد شد و شرایط برای رفت و آمد به مجموعه ورزشی آزادی نیز بهبود خواهد یافت.

معزی یادآور شد: یکی دیگر از پرو‌ژه هایی که امروز به بهره برداری خواهد رسید پروژه فاز دوم آب های سطحی در منطقه ۱۴ است که از آب گرفتگی هنگام بارش در این منطقه جلوگیری خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: با این چهار پروژه و دو پروژه دیگر که تلاش می‌کنیم تا

آخر امسال افتتاح شود می توانیم بگوییم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام را بهره برداری رسانده ایم. البته این نوید را هم می‌دهیم که دیگر پروژه های عمرانی نیز فعال شده اند و بسیاری از آن ها به پیشرفت بالای ٨۰ درصد رسیده است.

معزی با اشاره به تعریف پروژه های جدید گفت: ما در کنار بهره برداری از پروژه های قدیمی پروژه های جدیدی را نیز تعریف کردیم که مهم ترین آن ها پروژه مطالعاتی احیا و ساماندهی رودخانه ها است. خروجی این مطالعات مطالعه بر روی اوین، درکه و فرحزاد است که تلاش می کنیم به مرحله اجرایی نزدیک شود.

به گزارش شهرنوشت:پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک صبح امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید. همزمان با این پروژه از فاز دوم پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی محدوده خیابان خاوران ، مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران و مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه امام علی و شهید بابایی بهره برداری شد.

 

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: