اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 11 December 2018
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد این پلیس از کاهش 20 درصدی شکایات و انتقادات خبر داد.

کاهش 20 درصدی شکایات و انتقادات از پلیس راهور

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار  تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره تعالی و استاندارد سازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با تمرکز بر آموزش های رفتاری کارکنان، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته و شاهد کاهش 20 درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.

سردار مهری با بیان اینکه به طور میانگین 30 تا 40 درصد تخلفات رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط می شود، افزود: به دنبال این هستیم که همه تخلفات رانندگی با بهره مندی از تجهیزات و فناوری های نوین ثبت شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که بعضا به ویژه در فضای مجازی شاهد رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس هستیم، عنوان کرد: پلیس به صورت قاطع با کسانی که تخلفات حادثه ساز چون سرعت و سبقت غیرمجاز و ... دارند برخورد می کند و در این میان نیز با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد نیز برخورد می کنیم و در عین حال بر برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید داریم .

سردار مهری تأکید کرد: پلیس برای حفظ جان رانندگان و سهروندان اعمال قانون می کند و لازم است همه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند .

وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد رئیس جمهور برای ارائه بنزین دو نرخی عنوان کرد: تابع تصمیمات ابلاغی هیئت وزیران و دولت هستیم و در صورتی که در این مورد نیز ابلاغی صورت بگیرد انجام می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: