اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 12 November 2018
مدیرعامل خانه موسیقی ایران در دومین نمایشگاه ساز؛
مديرعامل خانه موسیقی ایران مطرح کرد: بدون ساز موسیقی تبلور و تجلی نمی تواند داشته باشد و سازندگان سازها هنرمندانی هستند که با موسیقی آشنایی کامل دارند و یک ساز را می سازند که هنرمندان با آن ساز با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.
بدون ساز موسیقی تبلور و تجلی نخواهدداشت
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی عصرپرس، حمید رضا نور بخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ساز  در محل خانه هنرمندان برگزار شد، گفت: بدون ساز موسیقی تبلور و تجلی نمی تواند داشته باشد و سازندگان سازها هنرمندانی هستند که با موسیقی آشنایی کامل دارند و یک ساز را می سازند که هنرمندان با آن ساز با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.

وی در ادامه استاد شجریان را به عنوان پرچمدار سازهای ایران دانست و گفت: 2 نمایشگاه به همت استاد شجریان برگزار شده و عملا این چهارمین نمایشگاه ساز است که در سطح کشور برگزار شده است.
 
نوربخش در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه ها  باید استمرار داشته باشد، گفت: استعداد های فراوانی در زمینه ساخت ساز وجود دارد که در حال فعالیت در این بخش هستند و مهمترین اقدام این است که  ابن استعدادها را در جامعه  بشناسانیم و این نمایشگاه فرصتی برای ارائه هنر این افراد است.

راه اندازی سامانه جامع سازندگان ساز

وی افزود: در خانه موسیقی در تلاش هستیم سامانه جامع در جهت شناسایی سازندگان ساز در داخل و خارج کشور راه اندازی کنیم و هنرمندان این حضور را به دیگران بشناسانیم و پل ارتباطی بین این افراد و مخاطبین آنها باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این نمایشگاه مورد استقبال عموم قرار گیرد .

به گزارش عصرپرس، دومین نمایشگاه ساز با عنوان (خانه ساز ) 21 الی 25 آبان با حضور 50 سازگار در محل خانه هنرمندان واقع در پارک هنرمندان در حال برگزاری است علاقمندان می تواند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. 


خبرنگار: وجبهه مرادی 
نام:
ایمیل:
* نظر: