اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - 10 November 2018
رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور در حكمي سركار خانم فاطمه پهلواني را به عنوان رئيس سازمان ملي بهره وري ايران منصوب كرد.

رئيس جديد سازمان ملي بهره‌وري ايران منصوب شد

به گزارش عصرپرس به نقل از سازمان اداري و استخدامي كشور، جمشيد انصاري، رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور، در حكم انتصاب رئيس جديد سازمان ملي بهره وري ايران تاكيد كرده است: مأموريت اصلي آن سازمان تلاش براي دستيابي نظام اجرايي كشور به سهم محوري بهره­ وري در رشد اقتصادي كشور بوده و لازم است طراحي و عملياتي نمودن چرخه مديريت بهره­ وري در دستگاه­ هاي اجرايي كشور و اعمال هماهنگي و نظارت بر برنامه­ هاي ارتقاي بهره ­وري آنها مورد اهتمام ويژه آن سازمان قرار گيرد.

در حكم معاون رئيس جمهور آمده است: لازم است سنجش كارآيي و بهره­ وري دستگاه ­هاي اجرايي و واحدهاي عملياتي و بنگاه­ هاي اقتصادي مورد توجه خاص آن سازمان قرار گرفته و با انتشار منظم گزارش وضعيت شاخص­ هاي بهره­ وري در سطح ملي امكان ارزيابي دقيق وضعيت فراهم شود.

رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور در ادامه تاكيد كرده است: انتظار دارد مساعي خود و همكاران تلاشگر آن سازمان را جهت تحقق  اهداف و مأموريت هاي سازمان  و اولويت­ هاي ياد شده در راستاي برنامه­ هاي دولت تدبير و اميد و نظرات رياست محترم جمهوري اسلامي ايران مبذول نماييد. اميد است با اتكال به خداوند سبحان و بهره گيري از رهنمودها و سياست­هاي كلي ابلاغي مقام معظم رهبري و رعايت اصول قانون­مداري، اعتدال­گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در انجام وظايف محوله موفق باشيد.

همچنين معاون رئيس جمهور از عملكرد و تلاشهاي جناب آقاي علي اكبر اولياء، رئيس پيشين سازمان ملي بهره وري ايران تقدير و تشكر كرد.

انصاري خاطر نشان كرده است: اينك كه با تلاش، همت و صداقت، بخشي از بهترين سالهاي عمر خود را در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در مجموعه سازمان اداري و استخدامي كشور صرف نموده و با كوله باري از تجربه، وظيفه خدمت­ به مردم و كشور را به يكي ديگر از مديران توانمند مي­سپاريد، از مساعي ارزشمند و اهتمام ويژه جنابعالي در طول دوران تصدي رياست سازمان ملي بهره ­وري ايران كه نتايج و ثمرات ارزشمندي در تحقق اهداف و مأموريت هاي آن سازمان داشته است تشكر و قدرداني مي­كنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: