اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - 21 November 2016
بعد از جلسه وزیر ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال، بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

سرویس جامعه عصرپرس: تیم سه نفره بسکتبال بانوان ایران که برای شرکت در یک تورنمنت منطقه‌ای به کشور ترکمنستان سفر کرده بود حالا باید در کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال حاضر شوند و در مورد این سفر توضیح دهند.

بعد از جلسه وزیر ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال، بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار کرد.

اکنون بانوان بسکتبالیستی که در تورنمنت سه به سه ترکمنستان حضور داشتند، به کمیته انضباطی فراخوانده شدند تا مورد بازپرسی قرار بگیرند.

در همین رابطه خبرگزاری میزان شرکت در این تورنمنت را اشتباه خواند و نوشت: مسئولان فدراسیون بسکتبال از برگزاری آن بی‌خبر بودند و حتی سفر بانوان بسکتبالیست کشورمان هم بدون اطلاع آنها صورت گرفت. این در حالیست که هر تورنمنتی که مورد تایید فیبا باشد دعوتنامه آن برای فدراسیون بسکتبال ارسال خواهد شد اما برای تورنمنت ترکمنستان چنین اتفاقی رخ نداد. یک تورنمنت غیر رسمی که حتی عاشور گل‌محمدی که سرپرستی این تیم را بر عهده داشت به غیر رسمی بودن آن اذعان کرده است. ضمن این که سفر تیم‌ها به تورنمنت‌های بین‌المللی باید با مجوز شورای برون‌مرزی صورت بگیرد. این در شرایطی است که برخی به حمایت از اعزام این تیم به ترکمنستان پرداخته‌اند و فدراسیون بسکتبال را به دلیل موضع‌گیری در برابر این سفر مورد انتقاد قرار دارند اما اگر از سوی فدراسیون موضع‌گیری هم صورت گرفته باشد می‌توان آن را منطقی قلمداد کرد چرا که اگر حضور تیم‌ها در تورنمنت‌های بین‌المللی بدون هماهنگی با فدراسیون‌ها به یک بدعت تبدیل شود، می‌توان انتظار داشت که در کنار آن اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد.

جلسه کمیته انضباطی روز سه شنبه 10 صبح برگزار خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: