اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - 19 November 2016
پس از برخورد ناشایست پرسنل شهرداری فومن معاون سیاسی استانداری گیلان دستور تعلیق کارمند متخلف و دلجویی از دستفروش را صادر کرد.

سرویس اجتماعی عصرپرس: انتشار فیلم درگیری فیزیکی یک زن دستفروش در فومن با ماموران شهرداری و در نهایت کتک زدن او توسط یک مامور دیروز، جمعه ۲۸ آبان، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

دلجویی امام جمعه فومن از خانواده پیرزن سبزی‌فروش

شهرداری فومن، پس از انتشار گسترده این فیلم در اطلاعیه‌ای درباره کتک زدن یک زن دستفروش، از او عذرخواهی کرد و گفته است که مامور خاطی "تا مشخص شدن کلیات ماجرا تعلیق شده است."

شهردار فومن در اطلاعیه‌ای رفتار کارمند سد معبر شهرداری فومن را "زشت و زننده" توصیف کرده و "از مردم و پیرزن" عذرخواهی کرده است.

شهرداری فومن در اطلاعیه خود گفته است که زن دستفروش به اخطارها "توجه نکرده" و باعث "دلخوری مغازه‌داران و سایر کسبه" شده است.

همچنین در این اطلاعیه گفته شده است که فرزند این زن سالمند دستفروش درگیری را "شروع کرده" و به سوی ماموران "صندلی پرتاب کرده است."

دلجویی امام جمعه فومن از خانواده پیرزن سبزی‌فروش

در همین راستا امام جمعه فومن، حجه‌الاسلام صفوی با حضور در منزل این پیرزن، از او و فرزندش دلجویی کرد.

پایان خبر/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فخر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
وقتی فرهنگ و انسانیت حاکم نباشه همین میشه- یکروز کارگر مامور شهرداری به دستور شهرداری بساط پیرزنی را به هم می ریزه و با کمال وقاحت به صورت پیرزنی سیلی می‌زنه و روز بعد معاون محترم استاندار بلند می‌شه و بالاترین کاری که از دستش میاد زن و بچه اون کارگر بیچاره رو از نون خوردن میندازه. حالا دو تا درد در جامعه داریم یکی ظلمی که به پیر زن شد و دیگری ظلمی که به خانواده اون کارگز بیچاره از سوی معاونت محترم شده.............. جامعه ما داره به کجا میره خدایا؟ تا فرهنگ و قانون در جامعه ما نهادینه نشه همین آش هست و همین کاسه !
نام:
ایمیل:
* نظر: