اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 20 October 2018
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در رزمایش ترافیکی اربعین حسینی پلیس راهور از اعزام 5 هزار نیرو در قالب 1400 تیم خودرویی و موتوری برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد.

آغاز رزمایش ترافیکی اربعین حسینی پلیس راهور

به گزارش عصرپرس، سردار  تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، در رزمایش ترافیکی اربعین حسینی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طرح ویژه ترافیکی اربعین پلیس راهور از 19 مهرماه سال جاری آغاز و تا 24 آبان ماه 97 با هماهنگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی اعم از راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، وزارت کشور و ... اجرایی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: 5 هزار نیرو در قالب 1400 تیم خودرویی و موتوری برای برقراری  نظام و امنیت در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و مسیرهای منتهی به این استان ها حضور فعال دارند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس طرح ویژه ترافیکی را در سراسر کشور خصوصا محورهای منتهی به مرزهای سه گانه اجرایی و با تمام توان و استفاده حداکثری از ظرفیت ها به میدان آمده تا به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی کند.

سردار مهری عنوان کرد: امید است بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زوار باشیم از همین جا نیز از همه همکاران به پاس تلاش و زحماتشان تشکر می کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر: