اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - 25 August 2018
علی آبادی خبرداد:
مدیرعامل گروه مپنا،مولد ثروت را از ویژگی های مهم نیروگاه پرند را یک دستاورد متمایز دانست و گفت: دومین امتیاز دراین پروژه تامین منابع مالی از سوی مردم بوده و از هزینه دولتی استفاده نشده است ،همچنین با صرفه جویی سوخت به سمت تولید برق حرکت کردیم.
تامین سرمایه نیروگاه پرند توسط مردم
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، عباس علی آبادی مدیر عامل گروه مپنا در مراسم افتتاحیه نیروگاه سیکل ترکیبی پرند ضمن تبریک هفته دولت ، گفت: امروز در مرحله ای هستیم که تعداد زیادی از واحدهای نیروگاهی را به سیکل ترکیبی تبدیل نموده ایم، این در حالی است که با تبدیل این نیروگاه ها می توان بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر گازوئیل و گاز صرفه جویی کرد.

وی در ادامه مولد ثروت را از ویژگی های مهم این نیروگاهها را یک دستاورد متمایز دانست و تصریح کرد:  دومین امتیاز دراین پروژه تامین منابع مالی از سوی مردم بوده و از هزینه دولتی استفاده نشده است. همچنین با صرفه جویی سوخت به سمت تولید برق حرکت کردیم. 

علی آبادی با تاکید براینکه مصرف آب در این نیروگاه به شدت کاهش پیدا کرده است، افزود: مصرف آب در این پروژه حدود ۳ لیتر در هر ثانیه است. همچنین سیستم تحریک واحد بخار در داخل کشور طراحی و ساخته شده است.


خبرنگار: پروین مرادی 
نام:
ایمیل:
* نظر: