اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 06 March 2018
صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با امضای تفاهم نامه ای، برای فعالان صنایع کوچک که خواهان دریافت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی هستند، ضمانت نامه صادر می کند.

مشارکت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در طرح اشتغال روستایی

به گزارش عصرپرس، با امضا تفاهم نامه سه جانبه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، پست بانک و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک،حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری عملیاتی شد.

براساس این تفاهم نامه، طرح های توجیهی متقاضیان تسهیلات قانون"حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و نواحی صنعتی روستایی با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی" می توانند از ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک استفاده کنند.

بنابراین گزارش، فعالان صنایع کوچک در این طرح، که توان تامین وثیقه مورد نیاز سیستم بانکی برای دریافت تسهیلات را ندارند ، می توانند با بهره گیری از ضمانت نامه این صندوق، تامین مالی خود را انجام دهند.

هم اکنون کلیه مراحل صدور ضمانت نامه بصورت الکترونیکی بوده و معاونین صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استانها به عنوان نمایندگان صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در این طرح همکاری می نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر: