اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - 05 March 2018
شریعتمداری:
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود به بغداد، گفت: آماده سازی و هماهنگی جهت برنامه های سفر روز چهارشنبه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری عراق مهم ترین محور گفت و گوها و مذاکرات با مقامات عراقی است.

برای گسترش روابط همه جانبه با عراق تلاش می‌کنیمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این مذاکرات به بررسی و تلاش برای گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌های سیاسی و اقتصادی از جمله مشارکت ایران در بازسازی مناطق جنگ زده ناشی از تهاجم داعش پرداخته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدارهای امروز خود با وزیران برنامه‌ریزی و نیز صنایع عراق زمینه های گسترش همکاری در بخش های مختلف اقتصادی میان تهران و بغداد را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

الموسوی قائم مقام وزارت تجارت عراق نیز با استقبال از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به عراق اظهار امیدواری کرد اراده دو طرف در توسعه روابط در همه زمینه ها بیش از پیش تحقق یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران که درراس یک هیات بزرگ تجاری و صنعتی روز دوشنبه به دعوت رسمی سلمان الجمیلی وزیر برنامه ریزی عراق وارد بغداد شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال ولید حبیب الموسوی قائم مقام وزیر تجارت عراق قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: