اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - 07 January 2018
میرزایی نکو:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس تاکید کرد: مبارزه با فساد و تحقق نیازهای اولیه راهکار پاسخ به اعتراضات مردم است.

مبارزه با فساد و تحقق نیازهای اولیه راهکار پاسخ به اعتراضات مردم

به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، قاسم میرزایی نیکو در خصوص اولویت‌های دولت و مجلس با محوریت احزاب در شرایط آرامِ بعد از اعتراضات مردمی، گفت: تعابیر مختلفی از اتمام اعتراضات و تجمعات مردم در هفته اخیر مطرح است، برخی بر تحقق فضای امن در جامعه تاکید داشته و عده‌ای هم معتقدند که وضعیت کنونی آتش زیر خاکستر است. در هر حال تا مشکلات بررسی، کالبد شکافی و رسیدگی مشخص و شفاف نشود، مسائل حل نخواهد شد.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تا زمانی که مسائل اصلی یعنی مبارزه با فساد و تامین نیازهای اولیه تعیین تکلیف نشود، اعتراضات مردمی ادامه خواهد داشت، بنابراین احزاب بزرگ باید پایگاه‌های خود را فعال و به جای فعالیت‌های مقطعی در زمان انتخابات، پروژه‌های دائمی را با نمایندگان دائمی خود در مناطق مختلف دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه احزاب به عنوان نماینده مردم باید مطالبات مردم را از دولت درخواست کنند، افزود: احزاب اعم از جناح‌های مختلف اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در زمینه مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها، نظرات تجمیعی و مشترک را بدون اهداف سیاسی دنبال کنند.

میرزایی نکو با بیان اینکه احزاب صدای مردم هستند، یادآور شد: شرایط ارایه مجوز جهت برگزاری تظاهرات و اعتراضات به احزاب باید تسهیل شود، زیرا در صورتی که تجمعات حزبی برگزار شود، به راحتی می‌توان منشاء هر آسیب، خسارت و تخریب اموال عمومی را پیدا کرد ضمن آنکه در این صورت احزاب باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، گفت: احزاب با وجود ظرفیت بالای تشویق مردم برای حضور در انتخابات، قطعا در سایر موارد هم موثر خواهند بود لذا از ظرفیت بالای آنها باید بهره‌مند شد.

 

 

منبع: خانه ملت 

نام:
ایمیل:
* نظر: