اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۳ دی ۱۳۹۶ - 03 January 2018
هیأت وزیران در جلسه امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، با اختصاص مبلغ ۳۱۸ ماختصاص اعتبار به دامداران و پرورش‌دهندگان ماهی مناطق زلزله‌زدهیلیارد ریال کمک بلاعوض برای کمک به دامداران و پرورش دهندگان ماهی آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه موافقت کرد.

اختصاص اعتبار به دامداران و پرورش‌دهندگان ماهی مناطق زلزله‌زده

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر این اساس، مبلغ ۲۶۶ میلیارد ریال از این کمک ها برای بازسازی ۸۸۷۵ واحد دامپروری خسارت دیده و به ازای هر واحد میانگین ۳۰ میلیون ریال اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به منظور جبران بخشی از خسارت ناشی از تلفات تولیدی پرورشدهندگان ماهی و مبلغ ۵ میلیارد نیز برای بازسازی ۱۶۸ مزرعه پرورش ماهی خسارت دیده به ازای هر مزرعه، میانگین ۳۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

دولت لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و سریلانکا را به تصویب رساند

هیأت وزیران لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا را مصوب و آن را برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

این موافقتنامه با اهداف تقویت همکاری و معاضدت در راستای اجرای عدالت کیفری و بازپروری اجتماعی محکومین، مورد توجه دو دولت قرار گرفته است و در راستای تحقق اهداف مزبور، به اتباعی که به واسطه ارتکاب جرم از آزادی خویش محروم هستند، فرصت تحمل مجازات در کشور متبوع آنها داده می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: