اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۶ - 30 December 2017
مسئول روابط عمومی کل سپاه
سردار شریف گفت: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم( استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) مخالفند یک منظومه ملی و یکپارچه است.

رویارویی ما با مخالفین گفتمان انقلاب اسلامی یک منظومه ملی و یکپارچه است

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف صبح امروز (شنبه)در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم بیرجند به هشتمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی از مقاطع ماندگار در تاریخ حیات پر برکت انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: در هیچ حادثه‌ای نمی‌توانیم به صورت منفرد و جدا از حوادثی که طی ۳۹ سال بر انقلاب اسلامی گذشته است، بپردازیم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم( استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) مخالف بوده، هستند و خواهند بود یک منظومه ملی و یکپارچه است.

سردار شریف با بیان اینکه گفتمان و وقوع  انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که در جامعه جهانی دو تفکر عمده حاکم بود، ادامه داد: گفتمان کمونیستی به سرکردگی شوروی و گفتمان غربی‌ها به سرکردگی غربی‌ها و آمریکایی‌ها بر جامعه جهانی حاکم بود.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ با احیای گفتمان قرآن کریم حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کردند که تئوری جدیدی برای مردم و سعادت مردم بود و آن احیای فرهنگ قرآن و اسلام بود.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و مطرح کرد: هر دو امپراطوری حاکم بر دنیا با انقلاب اسلامی، گفتمان نوپای آن و کشور ایران که مهد تمدن این گفتمان بود به مخالفت پرداختند.

سردار شریف با بیان اینکه در جغرافیای عالم گوش‌های زیادی شنوای گفتمان و پیام انقلاب اسلامی است، بیان داشت: بشریت خسته از فرهنگ کمونیستی به دنبال فرهنگ نویی می‌گشت که با آن همخوانی داشته باشد لذا انتشار و گستردگی نام و یاد امام خمینی(ره) در سراسر گیتی به دلیل همان گفتمان جدید است.

وی اعلام کرد:گفتمان انقلاب اسلامی نه تنها در بین دین‌داران بلکه در بین آزاده‌خواهان نیز رونق یافت و دشمنی حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه یافت.

 سردار شریف تبیین کرد: امروز در باغ موزه دفاع مقدس اسناد غربی‌ها و شرقی‌ها و هم پیمانان آن‌ها موجود است.

وی با اعلام این مطلب که دشمن با زمان‌سنجی دقیق توطئه‌هایی را علیه کشور آغازکرد، بیان داشت: تمام فرض دشمن بر این بود که انقلاب اسلامی نابود خواهد شد اما امام خمینی(ره) با تسلط کامل و زیبایی تمام ملت را هدایت و راهنمایی کردند و همچنین شاگردان برحسته خمینی کبیر پیام ایشان را به خوبی درک کردند.

سخنگو و  مسئول روابط عمومی کل سپاه به تعبیه نهادهایی در بطن انقلاب اسلامی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج اشاره و مطرح کرد: امروز ارزش این نهادها و سایر نهادهایی که به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت را به خوبی درک می‌کنیم.

سردار شریف تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی و بدون نگاه به سازمان‌های مدعی قدرت ۸ سال جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند بدون اینکه وجبی از خاک کشور را از دست بدهد.

وی متذکر شد: اگر امروز بر قله‌ای از قدرت دفاعی قرار داریم به دلیل درس‌ها و عبرت های است که از دفاع مقدس گرفته‌ایم.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به قدرتمندی کشور جمهوری اسلامی اشاره و تبیین کرد: دشمن بارها در رزمایش های دفاعی و آزمایشات موشکی به توان نظامی جمهوری اسلامی اذعان کرده است لذا امروز بدون هیچ واهمه‌ای از دشمن و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی کشور قدرتمندی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: