اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶ - 23 December 2017
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب عنوان کرد:
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: برای تأمین انرژی مورد نیاز خانوارها در شهرستان ثلاث باباجانی و روستاهای تابعه و افزایش ناگهانی بار منطقه، ظرفیت پست 20‏/63 کیلوولت این شهرستان در مدت زمان 5 روز به دو برابر افزایش یافت.
افزایش دو برابری ظرفیت پست 20‏/63 کیلوولت ثلاث باباجانی کرمانشاهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، علی اسدی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب با بیان این مطلب افزود: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه و اسکان موقت مردم منطقه، به دلیل قطع گاز و جایگزینی برق برای تأمین انرژی مورد نیاز خانوارها در شهرستان ثلاث باباجانی و روستاهای تابعه و افزایش ناگهانی بار منطقه، ظرفیت پست 20‏/63 کیلوولت این شهرستان در مدت زمان پنج روز به دو برابر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: استفاده مردم منطقه از انرژی برق جهت مصارف روشنایی، گرمایشی و پخت و پز در منازل و چادرها دلیل افزایش ناگهانی بار این پست بوده است.

وی تاکید کرد: این پروژه با هدف تأمين انرژي مورد نياز مشتركان شهرستان ثلاث باباجانی و روستاهای تابعه در کوتاهترین زمان ممکن طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در این پست از دو دستگاه ترانس فوق توزیع 10 مگاولت آمپر استفاده شده بود که پس از بروز این مشکل در شبکه، جلسه ای با حضور مسئولان شرکت برگزار و تصمیم بر این شد که به دو دستگاه ترانس 30 مگاولت آمپر افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد: بلافاصله در طی یک طرح ضربتی با همکاری معاونت بهره برداری این شرکت، یک دستگاه ترانس فوق توزیع با ظرفیت 30 مگاولت آمپر که پیش از این برای نصب و راه اندازی در پروژه های دیگر تأمین شده بود به محل پست ثلاث باباجانی حمل و در حداقل زمان ممکن نسبت به مونتاژ و تست آن اقدام گردید و ظرفیت پست از 20 مگاولت آمپر به 40 مگاولت آمپر افزایش یافت.

وی تأکید کرد: این پروژه از ابتدا تا بهره برداری کامل با کمترین اعمال خاموشی به شبکه در پنج روز به اجرا درآمد و هماهنگی های لازم برای تعویض ترانس دوم نیز در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با نصب ترانس دوم، ظرفیت این پست از 40 به 60 مگاولت آمپر افزایش می یابد و این پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال در حال اجراست.

نام:
ایمیل:
* نظر: