اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 06 December 2017
مدیرعامل شرکت کیمیاگران تغذیه گفت: شرکت کیمیاگران تغذیه با بیش از ده سال سابقه فعالیت و با توجه به دستاورد تکنولوژی روز دنیا مدعی تحول در تولید خوراک آبزیان در کشور است.

با اتکا به توان متخصصان و مشاورین ایرانیبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، دبیر رضائی مدیرعامل شرکت کیمیاگران تغذیه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته تهران، گفت: حضور ما در این نمایشگاه در راستای  معرفی محصولات جدید کیمیاگران تغذیه، دیدار فعالین این صنعت و آشنایی با دستاورد های جدید صنعت دام، طیور و آبزیان دنیاست.

رضایی در ادامه گفت: شرکت کیمیاگران تغذیه با بیش از ده سال سابقه فعالیت در تولید خوراک اکسترودر دو محور در سال 1395 در صنعت دام، طیور و آبزیان به عنوان نمونه برتر کشوری در صنایع تبدیلی شیلات شناخته شده و با توجه به دستاورد تکنولوژی روز دنیا مدعی تحول در تولید خوراک آبزیان در کشور است.

وی افزود: در راستای تولید خوراک با کیفیت و اطلاعی شعار غذای سالم، جامعه سالم با فرآوردهای بهینه ای که ایجاد کرده ایم توانسته این رسالت خود را به عنوان دامپزشک انجام دهیم.

رضایی در ادامه افزود: سلامت جامعه در گرو تغذیه سالم است و شرکت ما با جلوگیری از مصرف بی رویه داروها، آنتی بیوتیک ها و ضد عفونی کننده های مضرر برای سلامت جامعه و خانوار قدم برداشته و با ترسیم این هدف امروز می توانیم با مصرف محصولات کیمیاگران تغذیه در آبزی پروری میزان استفاده از آنتی بیوتیکها و داروهايی که بقایای آنها برای نسل بشر مضر است به حدقل رسیده  است .

رضایی گفت: این اطمینان را می دهیم که با مصرف این محصولات در رشد و استفاده از پروتئین سفید که ناشی ازمصرف ماهیان است قدم برداشته ایم .

مدیرعامل شرکت کیمیاگران تغذیه در ادامه گفت: شرکت ما شرکت سهامی خاص می باشد که تا کنون با اتکا به توان متخصصان و مشاورین ایرانی توانسته قدم بردارد.

رضایی درادامه با اشاره به مشکلات صنعت دام، طیور و آبزیان گفت: ریز مغذیان و مکمل هایي که از خارج وارد کشور می شوند از مشکلات این صنعت است که متاسفانه دست خوش نوسانات غیر قابل باوری است که گاها تا 10 برابر قیمت مکمل ها و پرمیکسها افزایش می یابد .

وی افزود: نهاده هایي که وارد کشور می شود قیمت ثابتی ندارد و عدم تثبیت و پایداری قیمت ها باعث ضرر تولیدکننده خوراک کارخانه ها و  آبزی پروران و تولید کنندگان پروتئینی می شوند.

وی در ادامه گفت: آنچه که مهم است فرهنگ سازی و نگرش علمی به آنچه که مصرف می کنند است، تولیدکنندگانی در شرایط رقابتی بازار موفق هستند که با نگرش علمی و توانمندی فکری بتوانند محصولات بهتری را انتخاب کرده و در مزارع خود مورد استفاده قرار داده و به ضرایب بهتر تبدیل برسند و همچنین به سود معقولی دست یابند.

رضایی در ادامه دیگر مشکلات این صنعت را عدم یکسان بودن عرضه و تقاضا دانست و گفت: متاسفانه آبزی پرور یک مدت طولانی ماهی را به انتها می رساند و زمان عرضه به بازار با قیمت مناسبی روبرو نمی شود و این باعث ضرر به این زنجیر و چرخه تولید می شود.

وی، افزایش تنوع وتعدد محصولات بارویکرد شناسایی انواع گونه های پرورشی دام، طیور و آبزیان، شناسایی نیازهای تغذیه ای آبزیان و تامین پایدار این نیازها در طی مراحل مختلف پرورش، شناسایی بیشتر محصولات بازار مصرف با تمرکز بر مزایای تغذیه ای و ضریب تبدیل خوراک، افزایش و تداوم کیفیت و سلامت غذایی خوراک تولیدی با به کارگیری استانداردهای بین المللی و افزایش روز افزون رضایت مشتریان و پرورش دهندگان را از اهداف این شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت کیمیاگران تغذیه، گفت: ما به عنوان عضو کوچکی از این صنعت در بعد فرهنگسازی و ترویج مصرف ماهیان و پروتئین سفید با تهیه و پخش بیش از 50 برنامه تلویزیونی استانی و ملی اقدام نموده ایم و اگر سازمانهاي مسئول از طریق دفاتر خود ، ترویج این دیدگاه را القاء کنند که در خانوار بتوانند حداقل سرانه مصرف را افزایش دهند بی تاثیر نخواهد بود  .

به گزارش عصرپرس، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته تهران از تاریخ 13 الی 16 آذرماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: