اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - 23 November 2017
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی از اقدامات حمایتی این سازمان در خصوص مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب برای ادامه فعالیت این مجتمع خبر داد.

اقدامات حمایتی سازمان دامپزشکی از مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، امراله قاجاری در اقدامات حمایتی سازمان دامپزشکی از مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب و بازدید از مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب گفت: مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب به دلیل تخریب تعداد زیادی از استخر‌ها تلفات زیادی داشته که کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان به کمک شیلات و پرورش دهندگان در حال جمع آوری تلفات و همچنین ضدعفونی استخر‌های آلوده هستند.

وی افزود: خوشبختانه استخر‌های باقیمانده با کمک‌های حمایتی از لحاظ بحث‌های تغذیه‌ای و تقویت کردن سیستم ایمنی و کاهش استرس قادر به ادامه کار هستند.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر تخریب تعدادی از استخر‌ها و تلف شدن تعداد زیادی از ماهیان این مجتمع، آلودگی آبی مشکل حادی بود که بعد از وقوع زلزله تا روز گذشته ماهیان باقی مانده را به شدت تحت استرس قرار داده بود و در حال حاضر وضعیت کدورت آب بهتر شده است.

قاجاری بحث پاکسازی سریع مجتمع پرورش ماهیان سردابی ریجاب و ادامه روند تولید را هدف اصلی سازمان دامپزشکی عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است که استخر‌های باقی مانده با اقدامات حمایتی به فعالیت خود ادامه دهند تا به وزن مناسب برای فروش برسند.

نام:
ایمیل:
* نظر: