اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 16 October 2017
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران خبرداد
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران گفت: شاخص برخورداری جمعیت تهران از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به ۵۷ درصد رسیده است.

شاخص برخورداری ۵۷ درصد جمعیت تهران از خدمات فاضلاببه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، اصغر ریاضتی مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران در گفتگوی اختصاصی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: شاخص برخورداری جمعیت تهران از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به ۵۷ درصد رسید که با برنامه ریزی های صورت گرفته  تا 5 سال آینده به شاخص مطلوبی در بخش فاضلاب تهران خواهیم رسید.

وی افزود: از مجموع یک میلیون و 50 هزار انشعابی که باید در افق 1410 در تهران نصب شود، تا امروز بیش از 60 هزار انشعاب نصب شده و از جمعیت 8 میلیون و 500 هزار نفری ساکن در شهر تهران، حدود 4 تا 4.5 میلیون نفر از طرح فاضلاب برخوردار شده اند.

 ریاضتی در ادامه با اشاره به پروژه فاضلاب غرب تهران گفت: در غرب تهران با جمعیت 3 میلیون و 100 هزار نفر ، دو پروژه تونل به طول 12 کیلومتر و 4 واحد تصفیه خانه از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی در حال اجراست و همچنین اعتبار این پروژه بالغ بر 170 میلیون یورو می باشد .

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف و دغدغه های کلان ما باز چرخانی آب است، سرمایه گذاری بزرگی در بخش فاضلاب صورت گرفته است .

ریاضتی در ادامه تصریح کرد: طرح فاضلاب تهران از ابعاد مهمی چون بهداشت و سلامت جامعه و افزایش ظرفیت های دسترسی به منابع آبی با بازچرخانی آب برخوردار است.

وی ضمن قدردانی از مردم فهیم تهران گفت: خوشبختانه طرح های فاضلاب تهران با  اطلاع رسانی به موقع و صحیح  مورد استقبال  مردم تهران قرار گرفته و اجرایی شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: