اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - 11 October 2017
طی سالهای 95 و 96 صورت پذيرفت
مدير عامل شركت سهامي برق منطقه اي گيلان گفت: اين شرکت، شرکتی برنامه محور بوده که با کار تیمی و گروهی موفق شد 8 درصد ظرفیت نامی پست های منصوبه استان گیلان را در سال های 95 و 96 احداث نماید.
8 درصد ظرفیت نامی پست های منصوبه استان گیلان احداث شده استبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، عظیم بلبل آبادي مدير عامل شركت سهامي برق منطقه اي گيلان طی بازدید از روند اجرایی پروژه پست 20/63کیلوولت شهرک صنعتی سپیدرود رشت، ضمن اظهار رضایت از سرعت اجرای این پروژه گفت: این پست با ظرفیت40*2 مگا ولت آمپر، دارای دو فیدر خط 63کیلوولت، دو فیدر ترانس 63کیلوولت، دو فیدر ورودی 20کیلوولت و 12 فیدر خروجی 20کیلوولت و 4 فیدر خازنی می باشد.

وی افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر 130 میلیارد ریال بوده که به این روند اجرایی خوبی که دارد امیدواریم قبل از پیک بار سال 97 برقدار و به بهره برداری برسد.

مدير عامل شركت سهامي برق منطقه اي گيلان با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه اي گيلان، شرکتی برنامه محور است گفت: شركت سهامي برق منطقه اي گيلان پروژه های خود را در دوره های 5 ساله و 10 ساله تعریف و مشخص کرده است و در این راستا به فعالیت می پردازد. شروع برنامه بلندمدت 10 ساله شرکت از سال 95 بوده و تا سال 1405 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با تلاش ها و خدمات یکایک کارکنان در سال 95 توانستیم حدود 150 مگاولت آمپر به ظرفیت منصوبه نامی پستهای فوق توزیع استان اضافه کنیم. همچنین در سال 95 موفق شدیم 5/31 کیلومتر مدار شبکه فوق توزیع احداث کنیم. بار مالی پروژه های سال 95 در بخش پروژه های جدیدالاحداث حدود5/41 میلیارد تومان بود.

 عظیم بلبل آبادي با اشاره به روند رو به رشد صنعت برق گیلان، گفت: در هفته دولت امسال نیز 110 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه فوق توزیع برق گیلان افزوده شد و حدود 11 کیلومتر مدار خط پروژه کابل زمینی نیز احداث شد که بار مالی این بخش 31 میلیارد تومان بوده است. در ادامه احداث و بهره برداری از پروژه ها، انشاء ا... تا پایان سال و حداکثر تا اردیبهشت سال 97، مجموعا 320 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه منصوبه نامی پست های فوق توزیع برق گیلان اضافه خواهد شد که این پروژه ها بار مالی بالای 80 میلیارد تومان را به خودش اختصاص داده است.

وي ادامه داد: نهایتا و در مجموع در سال 95،96 و تا اردیبهشت سال 97، حدودا 580 مگاولت آمپر به ظرفیت منصوبه نامی پستهای فوق توزیع برق گیلان اضافه خواهد شد که این مقدار خود حدودا 8 درصد ظرفیت نامی پستهای منصوبه استان گیلان را تشکیل می دهد که کارنامه خوب و درخشانی را برای برق منطقه ای گیلان رقم می زند.

نام:
ایمیل:
* نظر: