اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - 04 October 2017
تعمیرات سالیانه نیروگاه های برق آبی خوزستان توسط پرسنل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در سه ناحیه عباسپور، دز و مسجدسلیمان کلید خورد.
تعمیرات سالانه نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان آغاز شد
به‌گزارش عصرپرس پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، امیر محمودی معاونت نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: تعمیرات سالیانه واحدهای نیروگاهی یکی از برنامه های مدون برای هر نیروگاه است که مطابق دستورالعمل های اولیه سازندگان تجهیزات، تجربه ارزنده این شرکت و همچنین با هماهنگی شبکه ملی برق کشور صورت می گیرد.

محمودی گفت: طبق برنامه‌ریزی های سالیانه و از پیش تعیین شده در راستای بهبود وضعیت و بالا بردن آمادگی تولید در نیروگاهای برق آبی، عملیات تعمیرات سالیانه در سه ناحیه عباسپور، مسجدسلیمان و دز آغاز شد که در حال حاضر در ناحیه عباسپور واحد شماره 3، 5، 6 و در ناحیه مسجدسلیمان نیز تعمیرات سالیانه واحد های 5 و 6 در حال انجام است.

محمودی در ادامه افزود: در نیروگاه دز واحد شماره 6 به عنوان اولین واحد با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت و به منظور تامین پایداری شبکه در ایام تعطیلات سوگواری سالار شهیدان پس از تعمیرات سالیانه با پنج روز کاهش زمان خاموشی وارد مدار بهره برداری شد.

وی در پایان اظهار کرد: با اتمام عملیات تعمیرات بر روی هر واحد، متعاقبا با هماهنگی بخش نظارت شرکت بهره بردار، واحد به مدار تولید وارد خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: