اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - 23 September 2017
4 و 5 مهرماه برگزار می شود
نخستين همايش مديران آينده صنعت برق كشور با هدف آشنايي با سياست هاي اقتصاد مقاومتي، برنامه ششم توسعه، سياست هاي جديد دولت در پرورش مديران جوان و نظام هاي انتخاب مديران با حضور مديران ارشد صنعت برق كشور طي روزهاي چهارم و پنجم مهرماه جاري در پژوهشگاه نيرو برگزار مي شود.
نخستين همايش «مديران آينده صنعت برق كشور» در تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، خاكي رييس موسسه تحقيقات و آموزش مديريت وزارت نيرو در اين زمينه گفت: در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري، برنامه هاي دولت دوازدهم و تاكيدات رييس جمهور در خصوص «تربيت مديران متعهد و جوان براي آينده كشور و با هدف ارتقاي بهره وري در دستگاه هاي اجرايي و ايجاد زمينه مناسب براي افزايش رشد اقتصادي و توسعه اشتغال»، وزارت نيرو با برنامه ريزي منسجم و هدفمند، تربيت مديران آينده را از ابتداي دولت دوازدهم با سرعت بيشتري در دستور كار خود قرار داده است.

وي افزود: در اجراي اين اقدام مهم با همكاري شركت توانير كه در اين حوزه در سطح كشور پيشرو و سرآمد است. با تحليل ارزيابي هاي حاصل از كانون ارزيابي و بر مبناي مدل شايستگي تدوين شده، نسبت به شناسايي حدود 1000 نفر از نيروهاي علاقمند و توانمند در حوزه مديريتي اقدام شد.

خاكي ادامه داد: با انجام تقسيم بندي هاي مناسب در گروههاي مختلف اين افراد از اواخر تيرماه گذشته در موسسه تحقيقات و آموزش مديريت در مسير اجراي برنامه هاي پرورش و توسعه اي مديريت قرار گرفته اند.

رييس موسسه تحقيقات و آموزش مديريت وزارت نيرو همچنين گفت: اينك به مناسبت اين حركت مهم و به منظور ايجاد انگيزه و تكميل دانش كشوري اين مديران «نخستين همايش مديران آينده صنعت برق كشور» با اهداف يادشده در هفته اول مهرماه برگزار مي شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: