اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 02 August 2017
مدیرعامل آبفای کشور
مدیرعامل آبفای کشور در آیین بهره‌برداری از فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب پیشوا گفت: با حمایت وزارت نیرو در دولت یازدهم 41 تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است.
بهره برداری از  41 تصفیه خانه فاضلاب در دولت یازدهمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشورگفت:با افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب پیشوا در حال حاضر ظرفیت تصفیه فاضلاب در کشور به بیش از یک میلییون و 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز رسیده است.

جانبار در  ادامه گفت: با حمایت وزارت نیرو در دولت یازدهم  41 تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است .
وی افزود: فناوری نوینی در دنیا نیست که ما در نسل تازه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب بکار نبرده باشیم.

مشاور وزیر نیرو خاطرنشان کرد:‌یکی دیگر از اهدافی که ما در تصفیه‌خانه‌های جدید فاضلاب به آن دست یافتیم، مقوله بازچرخانی آب بود که با اطمینان می‌توان از آن در مصارف کشاورزی و تغذیه منایع زیرزمینی بهره برد.

جانباز اضافه کرد: خوش‌بختانه بحث آب و فاضلاب یکی از اولویت‌های اساسی دولت بوده و هست که این خود فرصت مناسبی برای تداوم توسعه طرح‌ها در آینده است.

مدیرعامل آبفای کشور در پایان گفت:‌صنعت آب و فاضلاب کشور نخستین مجموعه‌ای بود که توانست از اعتبارات بانک توسعه زیرساخت آسیایی استفاده کند که از مجموع این اعتبارات بنا به موقعیت حساس شهرهای استان تهران 600 میلیون دلار به طرح‌های آب و فاضلاب  این استان اختصاص می‌یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: